Minister za infrasturkturo Peter Gašperšič, generalni direktor Slovenskih železnic Dušan Mes, direktor podjetja Adria Kombi Rok Svetek, železniški gradbeni strokovnjak Bogdan Zgonc, ekonomist Jože P. Damijan in župan Mestne občine Koper Boris Popovič so v sinočnji oddaji Tarča na prvem programu RTV Slovenija razpravljali o gradnji drugega tira, ki ga Slovenija načrtuje že skoraj dve desetletji.
Bili so si enotni, da je ta naložba prioriteta, predvsem pa nujna za nadaljni razvoj ne samo Luke Koper in logističnega sektorja, ampak celotnega slovenskega gospodarstva, medtem ko so sama naložba, cena projekta in način financiranja odprli številne polemike. Država oz. minister za infrastrukturo Peter Gašperčič je tako vztrajal, da je za gradnjo drugega železniškega tira najboljše iti v javno-zasebno partnerstvo, drugi gostje pa so bili mnenja, da je to praktično nemogoče oz. da bi morala projekt financirati država. Glede višine investicije so si bili vsi več ali manj enotni, da je ta previsoka in povsem neupravičena, najbolj pa se je ob njo obregnil prvi mož koprske občine Boris Popovič, ki je še enkrat poudaril, da so Kitajci slovenski drugi tir pripravljeni zgraditi za vsaj dvakrat nižjo ceno. Sam se je obregnil tudi ob dejstvo, da država vztraja pri enem samem tiru, namesto, da bi razmišljala dolgoročno in, tako kot to počnejo drugod po svetu, sočasno gradila dva tira.
Zanimiva razprava, konstruktivna debata in podane rešitve so sklenile tokratno Tarčo: Na slepem tiru, ki si jo lahko v celoti ogledate v spodnjem video posnetku.