Expo Milano 2015 bo definitivno razstava presežkov. Na njej se bo predstavilo 144 držav sveta, razstavo bo po pričakovanjih obiskalo 20 milijonov ljudi, od tega 13 milijonov Italijanov oziroma vsak četrti Italijan, virtualno pa jo bo spremljala kar milijarda ljudi.
Kot so na današnji predstavitvi dogodka oziroma t.i. »Road Showu«, ki v teh dneh potekajo v dvanajstih statističnih regijah Slovenije z namenom vključitve in povezovanja lokalnih poslovnih ter turističnih ponudnikov za enotno regionalno predstavitev v okviru Expo Milano 2015, povedali na predstavitvi v Pretorski palači, bo Expo 2015 neponovljiv dogodek, ki ga je predvsem zaradi neposredne bližine naše države treba čim bolje izkoristiti. Italija je ne nazadnje naša druga najpomembnejša partnerica na področju blagovne menjave, četrti največji investitor v Sloveniji ter naš prvi turistični trg, ki pa ponuja še veliko neizkoriščenih priložnosti za sodelovanje med državama.
Slovenija se bo na svetovni razstavi predstavila s svojim lastnim 800 m2 velikim paviljonom, ki si ga lahko ogledate na spodnjem video prispevku. Slovenski slogan bo: »Čutim Slovenijo. Zelena.Aktivna. Zdrava.« (»I feel Slovenia. Green. Active. Healthy«), glavne slovenske vsebine pa bodo sol, čebele, termalne in mineralne vode, zdrav in aktiven življenjski slog ter zelene tehnologije, vse torej povezane z glavno temo svetovne razstave, hrano.
Spomnimo, da je bila prva svetovna razstava Expo leta 1851 v Londonu, med najbolj znanimi je tista iz leta 1889 v Parizu, ko so ob tej priložnosti postavili Eifflov stolp. Slovenija je v preteklosti na Expu že sodelovala, s samostojno stojnico nazadnje leta 2010 v Šanghaju, njeno sodelovanje prihodnje leto v Milanu pa bo za našo državo najpomembnejše. Zato morajo sodelujoči na razstavi razmisliti, kako bodo očarali in navdušili, ter kako bodo obiskovalcem razstave na izviren način ponudili edinstveno doživetje, ki bo našo državo naredilo še bolj prepoznavno.