Sodeč po raziskavi, v katero so zajeli 501 osebo, Slovenci dobro razmislijo, koga bodo obdarovali. Za božično-novoletna obdarovanja so letos namenili približno 20 evrov na darilo, čeprav moški kupujejo nekoliko dražja darila kot ženske in se pogosteje odločajo za nakup daril iz zabavne elektronike. Ženske v večji meri darila izdelajo same, pri nakupu pa nekoliko pogosteje posegajo po kozmetiki, oblačilih, obutvi in modnih dodatkih. Tudi sicer so darila med božično-novoletnimi prazniki še vedno najpogosteje kozmetika, knjige in igrače, čedalje več ljudi pa se odloča tudi za podaritev denarja ali darilnih bonov. Ta porast je po informacijah GfK viden od leta 2010 do danes. Večina anketiranih darila najraje nakupuje v nakupovalnih centrih, viden porast pa so zabeležili tudi pri nakupovanju preko spletnih trgovin.
Podobne raziskave so v decembrskih dneh izvajali tudi pri naših zahodnih sosedih, ki so za božična darila v povprečju namenili 200 evrov na družino, kar je nekaj manj od evropskega povprečja, ki znaša 252 evrov na družino. Kar 12 milijonov Italijanov naj bi letos božična darila nakupilo na božičnih sejmih in se tako izognilo predragim nakupom, veliko se jih je odločilo tudi za nakupe prek spleta. Največ Italijanov bo za darila izbralo prehrambene izdelke, igrače in razne elektronske naprave, kot so pametni telefoni, tablični računalniki, igralne konzole in podobno, medtem ko so izdelki za osebno nego v upadu.