Mreža postajališč za avtodome po Sloveniji in v projekt vključene občine, med njimi tudi Mestna občina Koper, se bodo v tujini prvič skupaj predstavile na sejmu CMT v Stuttgartu. Največji svetovni sejem za turizem in prosti čas svoja vrata za obiskovalce odpre jutri.
Po podatkih iz preteklih let je to ena najbolj obiskanih sejemskih prireditev v južni Nemčiji, tako po številu razstavljavcev, poslovnih partnerjev kot tudi iskalcev ponudbe. Prebivalci Nemčije sicer potrošijo letno več kot 60 milijard evrov za potovanja v tujino, med njimi je veliko popotnikov z avtodomi.
Z vzpostavitvijo mreže postajališč za avtodome po Sloveniji želijo partnerji pod enotno tržno znamko tako doma kot v tujini promovirati Slovenijo, predvsem pa lokalno turistično ponudbo skozi oči popotnika z avtodomom. V okviru predstavitve so pripravili brošuro s predstavitvijo občin v projektu v treh jezikih (slovenski, angleški in nemški), prihodnji četrtek pa bo na razstavnem prostoru t.im. Slovenski dan. V četrtek, 22. Januarja, bodo predstavili projekt in vanj vključene občine, obiskovalcem pa ponudili tudi nekaj iz bogate slovenske kulinarične in glasbene ponudbe.
Nosilec projekta je Občina Mirna, trenutno pa so partnerji v projektu občine Benedikt, Bled, Črnomelj, Dobrepolje, Dolenjske Toplice, Gornji Grad, Idrija, Jesenice, Kočevje, Koper, Kostanjevica na Krki, Kozje, Krško, Ljubno, Lukovica, Metlika, Miren-Kostanjevica, Nova Gorica, Ormož, Postojna, Radenci, Radlje ob Dravi, Ravne na Koroškem, Razkrižje, Semič, Sevnica, Slovenj Gradec, Slovenske Konjice, Šentjernej, Šentjur, Šentrupert, Škocjan, Šmarješke Toplice, Trebnje, Velenje, Velike Lašče, Vrhnika, Zagorje ob Savi, Zreče, Žalec in Žužemberk. V Stuttgartu se predstavljajo še občine Mokronog-Trebelno, Straža, Škofja Loka in Železniki, k projektu pa je ta teden pristopila tudi občina Sv. Jurij ob Ščavnici.
V okviru projekta bo v prihodnjih treh letih v vsaj 50 slovenskih občinah vsaj eno standardizirano postajališče za avtodome z informacijsko tablo z namigi za izlet. Pobudniki želijo popotnikom z avtodomi predstaviti turistično-kulinarične lepote naše dežele od blizu. Tako bodo začutili in doživeli drugačno Slovenijo, kot jo vidijo z avtoceste, ko se peljejo mimo.