DomovArhivPrvi konkretni rezultati sodelovanja MOK in Vlade za večjo prometno varnost

Prvi konkretni rezultati sodelovanja MOK in Vlade za večjo prometno varnost

Arhiv Preglej vse novice
Deli vsebino

PregledIzvedenihDel19082016@VojkoRotar-7010

Na sestanku so z Janezom Kušnikom, direktorjem projektov na Darsu in Janom Sajovicem, predstavnikom Darsa za prometno varnost ter s predstavniki družbe Zil inženiring, direktorjem Nestorjem Mankočem, vodjo nizkih gradenj Janezom Božičem in nadzornikom Ivom Jerebom, pregledali napredovanje izvedbe kratkoročnih ukrepov, ki so bili pred časom dogovorjeni na Ministrstvu za infrastrukturo. V okviru sestanka se je sproti obveščalo tudi Damirja Topolka, direktorja Direkcije RS za infrastrukturo (DRSI), ki bo s koordinacijo Zilom vključena v določene prenove odsekov, kjer se vežeta pristojnosti Darsa in DRSI.

Pri pregledu realiziranih kratkoročnih ukrepov je bilo na današnjem sestanku, pri katerem je sodeloval tudi koprski župan Boris Popovič, ugotovljeno, da se prenova krožišč pri Vinakopru in na Šmarski cesti uspešno izvaja, medtem ko se bo že v kratkem pristopilo k dodelavi vertikalne in horizontalne signalizacije na izvozu iz hitre ceste Bertoki – Koper za Pulo, v naslednji fazi pa po celotni trasi hitre ceste Bertoki – Koper, saj je bilo ugotovljeno, da je obstoječa signalizacija dotrajana in pomanjkljiva.

PregledIzvedenihDel19082016@VojkoRotar-7056

Med idejnimi rešitvami, ki so bile danes na mizi, je bil tudi predlog za razširitev podhodov pri Slavčku in pri policijski postaji ob ŠRC Bonifika, z uvedbo stalnega dvosmernega prometa, z dodatnima-ločenima progama za pešce in kolesarje. Po oceni koprskega župana Popoviča in ostalih prisotnih bi takšna rešitev omogočila prijazno prometno povezavo med centrom Kopra in primestjem, povečala varnost za pešce in kolesarje, hkrati pa bi se razbremenile druge ceste.

V razpravi so se prisotni dotaknili tudi priprave DLN Šmarje, ki bo predvidoma razgrnjena konec septembra oz. v začetku oktobra letos. Že zdaj se je ugotovilo, da bo potrebno razmisliti o pokritem vkopu na območju celotne predlagane trase, ki gre mimo naselja Šalara, da prebivalci tega območja ne bi čutili posledic tranzitnega prometa in da se njihovi življenjski pogoji ne bi poslabšali. Obratno bi se lahko z določenimi rešitvami ti pogoji še izboljšali.

PregledIzvedenihDel19082016@VojkoRotar-7048

Koprski župan Boris Popovič je tudi danes vztrajal pri predlogu izvedbe nove trase od Izole do Dragonje, in sicer z izpeljavo ceste iz novega krožišča v Izoli proti predoru pod Šaredom, ki bi se zaključil na območju Bandela (pod Padno), nato pa se priključil na že projektirano hitro cesto proti Dragonji. Predlog, ki je požel veliko odobravanja vseh lokalnih skupnosti v slovenski Istri, sta lani javnosti predstavila strokovnjaka za logistiko dr. Livij Jakomin in mag. Igor Zajec. To bi bila najcenejša in okolju ter prebivalcem najbolj prijazna rešitev, ki bi hkrati zagotavljala večjo prometno varnost, saj bi se promet porazdelil in bi se zagotovila alternativna možnost za preusmeritev prometa v primeru daljših zastojev ali prometnih nesreč na območju šmarske smeri. Tako bi se tudi občutno zmanjšal promet proti Luciji in mejnemu prehodu Sečovlje.