Na 8. Adria Classic Tomos, ki jo tradicionalno prireja istoimensko društvo, ki ga vodi za to priložnost direktor dirke Sandi Fikon, se je zbralo več kot 300 imetnikov motornih koles Tomos in Tomos Puch iz Slovenije, Hrvaške in Nizozemske.
Nostalgičnosti, ki je spremljala prva srečanja, v soboto ni bilo videti. „Danes vidimo, da je zadeva prerasla začetne okvire. Ne govorimo več o obujanju spominov ali zgodovini, temveč o tem, da je stotine ljubiteljev Tomosov, ki se srečujejo tukaj in tudi po številnih drugih podobnih dogodkih po državi, ki se odvijajo med letom, utrdilo prepoznavno blagovno znamko in čisto pravi življenjski stil. Tomosi so trenutno pravi hit v Veliki Britaniji in sem prepričan, da ne smemo sploh razmisliti o tem, da bi to blagovno znamko ukinili, temveč obratno, čas je, da se še bolj promovira in razvija,“ razlaga Vujić.
Da Tomos dosega nov zagon je bilo vidno tudi na zadnjem srečanju Adria Classic, kjer se krog ljubiteljev teh motorjev širi na vse generacije, od najmlajših, ki znamko in zgodovino Tomosa šele spoznavajo, do starejših, ki so v njenem razcvetu živeli ali celo delali v nekdanji tovarni.
Čeprav je bilo letošnje vreme deževno, so udeleženci Adria Classica zastavljeno pot nemoteno tudi opravili. Štirke, Šestke, Colibriji, Beteji, Automatici in mnogo drugih znanih Tomosov se je tudi letos odpeljalo čez razgibano in izjemno lepo traso, ki se je začela in zaključila s spretnostno vožnjo pred tovarno Tomos, potekala pa je po 80 km dolgi proti po Istri, in sicer na relaciji Koper – Šmarje – Sečovlje – Buje – Sečovlje – Portorož – Beli Križ – Koper.