Na ustvarjalnem tednu o tem, kako zgodovinska mesta s pomočjo sodobnih tehnologij narediti še bolj zanimiva za prebivalce in še bolj privlačna za obiskovalce in turiste ter kako s pomočjo sodobnih tehnologij in novih digitalnih orodij v stara mesta pripeljati nova občinstva.
V začetku meseca je v Škofji Loki, v okviru projekta »Digitalne zgodbe malih zgodovinskih mest«, ki je del evropskega razpisa Creative Europe potekal Ustvarjalni teden (Creative Week) z naslovom »DIGITALNA ZGODBA ZA OBČINSTVO«. Združenje zgodovinskih mest Slovenije, katerega član je tudi Koper, je kot partner projekta bilo nosilec aktivnosti Ustvarjalnega tedna, na katerem so sodelovali tudi predstavniki Občine Topola iz Srbije, predstavniki Občine Fermo iz Italije ter Muzeji radovljiške občine.
Parterji projekta, gostje in drugi sodelujoči so na delavnicah iskali rešitve za dva izziva projekta, in sicer, kako zgodovinska mesta s pomočjo sodobnih tehnologij narediti še bolj zanimiva za prebivalce in še bolj privlačna za obiskovalce in turiste ter kako s pomočjo sodobnih tehnologij in novih digitalnih orodij v stara mesta pripeljati nova občinstva (predvsem mlade), ki jih do sedaj kulturna dediščina in zgodovinska območja niso zanimala.
V okviru Ustvarjalnega tedna je na različnih lokacijah po Sloveniji potekal prvi kreativni Hekaton v zgodovinskih mestih na temo: DIGITALNA ZGODBA MOJEGA MESTA. Sodelovalo je 10 ekip, od srednješolcev, mladih do upokojencev, ki so iskale najboljše ideje za najboljšo digitalno zgodbo svojega mesta.
Na mednarodni konferenci Digitalna zgodba za občinstvo, katere sta se udeležila tudi predstavnika Turistične organizacije Mestne občine Koper, pa so predavatelji predstavili proces nastajanja zgodbe od ideje do scenarija in končno do produkcije digitalne zgodbe ter spoznali primere uporabe novih digitalnih tehnologij za predstavitev kulturne dediščine v muzejih in zgodovinskih mestih.