DomovNaši krajiImate inovativno podjetniško idejo? Sprejmite izziv in se prijavite na Podjetno Primorsko

Imate inovativno podjetniško idejo? Sprejmite izziv in se prijavite na Podjetno Primorsko

Naši kraji Preglej vse novice
Deli vsebino

UIP – Univerzitetni razvojni center in inkubator Primorske, Agencija SPIRIT in drugi partnerji že 13. leto zapored pripravljajo natečaj za najboljšo podjetniško idejo “Podjetna Primorska 2019”. K sodelovanju so vabljeni inovativni podjetniki kot tudi tisti, ki svojo podjetniško idejo šele razvijajo. Rok za prijavo je 15. maj, najbolj inovativne ideje pa bodo jeseni nagrajene s skupnim nagradnim skladom v vrednosti 30.000 evrov. 

»Marsikdo misli, da je prestar ali premlad za vstop v svet podjetništva, da njegova ideja ni dovolj dobra ali celo primerna za natečaj.  Naš nasvet je preprost: Tvegajte! Podjetna Primorska je edinstvena priložnost, da izveste, ali ima vaša ideja potencial ali jo je potrebno še izpopolniti,« je ob predstavitvi že 13 edicije tega natečaja povedal direktor UIP Dorijan Maršič. Minulo leto je bilo na tem področju zelo uspešno, s pomočjo programa SIO 2018-2019 so namreč identificirali in razvili več kot 60 podjetniških idej. Med njimi je kar nekaj takih, ki so se realizirale v okviru novih start-up podjetij in tako stopile na samostojno podjetniško pot.

Kar nekaj je bilo tudi inkubirancev, ki so v lanskem letu posegali po vidnih rezultatih tudi na pomembnih mednarodnih natečajih. Nika Tomažič in Monika Kršić sta slavili zmago na globalnem natečaju Open Innovation in Agrifood v Italiji, ekipi Blue Ice pa se je uspelo uvrstiti med pet najboljših ekip na svetu po mnenju strokovnjakov vesoljske agencije NASA na mednarodnem hekatonu NASA Space Apps Challenge.

dav

Predstavitev pred potencialnimi investitorji

Letos na natečaju Podjetna Primorska iščejo predvsem kvaliteto. Kot pravi Maršič je razlog za to prisotnost potencialnih investitorjev na zaključni prireditvi. »Lansko leto so se finalisti natečaja Podjetna Primorska prvič predstavili tudi pred potencialnimi investitorji. Odziv je bil zelo pozitiven, svojo prisotnost so napovedali tudi za letošnje leto

Natečaj tudi letos ohranja tri kategorije. Start-up Academic – Rektorjeva nagrada Univerze na Primorskem, ki je namenjena študentom, mladim diplomantom, raziskovalcem in pedagoškim delavcem Univerze na Primorskem, kategorija Start-up Optimist, namenjena posameznikom in ekipam, ki nimajo podjetniških izkušenj in niso nikoli bili ustanovitelji podjetja oziroma niso zasedali vodstvenih funkcij v podjetjih ter tretja – kategorija Start-up Accelerator Navigator, namenjena izkušenim posameznikom ali ekipam, pri čemer je pogoj, da podjetje, ki ga prijavljajo na natečaj, ni starejše od treh let na dan objave razpisa. Poleg teh pa letošnji natečaj prinaša tudi novost, nagrado podjetja Dinit Card Servises d.o.o., ki sicer že tretje leto zapored finančno in vsebinsko podpira natečaj Podjetna Primorska.

»Veseli in ponosni smo, da smo del natečaja Podjetne Primorske in ostalih aktivnosti, ki jih izvaja Univerzitetni inkubator Primorske. S sodelovanjem ne le spodbujamo inovativnosti med mladimi, ampak je to za nas tudi odlična priložnost za odkritje potencialnih ključnih kadrov. Ker si želimo, da bi se več ljudi poistovetilo s področjem informacijskih tehnologij (IT), smo se odločili, da letos podelimo posebno nagrado za najbolj inovativno tehnološko rešitev,« je ob tem povedal Tomaž Lešnik, direktor poslovnega razvoja in prodaje pri uspešnem podjetju Dinit Card Services d.o.o.

Tomaž Lešnik: “Ker si želimo, da bi se več ljudi poistovetilo s področjem informacijskih tehnologij (IT), smo se odločili, da letos podelimo posebno nagrado za najbolj inovativno tehnološko rešitev«.

Natečaj se bo zaključil novembra, s podelitvijo nagrad za najboljše podjetniške ideje. Za vse prijavitelje velja, da lahko dodatne informacije pridobijo na spletni strani: www.uip.si, v razdelku Podjetna Primorska ali preko elektronskega naslova: lara.pirc@uip.si.

»Pri uvrstitvi med finaliste natečaja Podjetna Primorska 2019 je ključno, da se prijavitelji udeležijo uvodne predstavitve lastne podjetniške ideje pred strokovno komisijo, ki bo predvidoma v začetku junija. Za uvrstitev med finaliste je namreč potrebno zbrati vsaj 50 točk, od katerih dober in prepričljiv “pitch” lahko predstavlja tudi do 40 točk. Prepričani smo, da je v začetni fazi ideje pomembnejši zagon in prepričljivost podjetniške ekipe, kot pa sama razdelanost ideje,« ob tem navaja mag. Andrej Medved.

sdr