Mestna občina Koper, Občina Ankaran, Občina Piran, Turistično združenje Izola in Društvo vinogradnikov slovenske Istre bodo v sklopu projekta LAS Istra – Gastronomski zakladi Istre in morja oziroma Maristra v letošnjem in prihodnjem letu izvedli številne aktivnosti, ki bodo pripomogle k večanju prepoznavnosti Istre kot gastronomske destinacije, predvsem pa pomembno prispevale k dvigu kakovosti storitev.
Projekt, ki je vreden skoraj 245 tisoč evrov in je financiran iz Evropskega sklada za pomorstvo in ribištvo, združuje številne aktivnosti, ki bodo na dolgi rok nedvomno povezale turistične in gastronomske ponudnike, ki delujejo na območju LAS Istra, dvignile kakovost gastronomskih produktov in turističnih storitev, s tem pa znatno prispevale k večanju prepoznavnosti Istre kot gastronomske destinacije.
Glavni cilj projekta je namreč vzpostaviti kakovosten in visoko konkurenčen produkt, ki temelji na istrski gastronomiji. V ta namen načrtujejo uvedbo t.i. »standardov kakovosti« za gostinske ponudnike, ribiče oz. ponudnike morskih zakladov, vinarje oz. vino, oljkarje oz. oljčno olje, prireditve in druge gastronomske ponudnike oz. gastronomske produkte. Ti bodo prispevali k večji prepoznavnosti območja LAS Istre kot gastronomske destinacije, skupna gastronomska blagovna znamka pa bo ponudnike povezala in jih še dodatno promovirala.
Pomemben del projekta predstavlja tudi ocenjevanje gostinskih ponudnikov in ponudnikov morskih zakladov, vinarjev, oljkarjev, organizatorjev gastronomskih prireditev ter drugih gastronomskih ponudnikov na podlagi standardov kakovosti ter njihova posledična kategorizacija in monitoring.
K dvigu kakovosti ponudbe bodo prispevala tudi izobraževanja za turistične ponudnike in organizatorje prireditev, ki jih bodo izpeljali v sklopu projekta. Eden od ciljev projekta je tudi dvig kakovosti gastronomskih prireditev. Tako bodo že obstoječim prireditvam, kot so denimo prireditev Koper na dlani, Sladka Istra in druge, dodali dodatne kakovostne tematske vsebine, promocijsko pa jih bodo podprli tudi z ustreznim foto in video materialom ter drugimi aktivnostmi.
Za večanje prepoznavnosti Istre kot gastronomske destinacije bodo kar nekaj sredstev vložili v promocijo, ki jo bodo podprli z gostovanji turističnih novinarjev, oglaševalskimi akcijami, izdajo gastronomskega kataloga Istre in priročnega zemljevida gastronomskih ponudnikov Istre, skupnim koledarjem prireditev, kulinaričnim blogom in drugimi promocijskimi akcijami.
Posebno pozornost bodo namenili tudi promociji zakladov iz našega morja pod enotno blagovno znamko. Dejstvo namreč je, da imamo na območju slovenske Istre zelo dobro ponudbo darov morja, ki bi lahko bila na domačem trgu bolje pozicionirana. Prednosti, ki jih ponuja ponudba dnevno svežih rib in plodov morja, pa so premalo izkoriščena. Z aktivnostmi, med drugim tudi z organizacijo novih eno-gastronomskih kulinaričnih doživetij, enotno embalažo in drugimi prijemi, si bodo tako prizadevali povečati prepoznavnost slovenskih ribičev in njihovih produktov, pri njihovih kupcih pa vzpodbuditi večje zaupanje v zaklade našega morja.
Povezava s klikom na logotipe: https://www.las-istre.si/