Podatki kažejo, da je destinacijo Koper julija obiskalo več gostov kot lani. Še boljša novica pa je, da na račun turističnih bonov in poletne kampanje 10 tednov doživetij koprsko podeželje doživlja pravi razcvet.
Julija so v destinaciji Koper po podatkih portala ttaksa.si zabeležili skoraj 66 tisoč prenočitev in skoraj 19 tisoč prihodov. Število prihodov je sicer primerljivo z lanskim, število prenočitev pa za skoraj 7 odstotkov višje. 70 odstotkov gostov je bilo Slovencev, ki jim sledijo Nemci, Madžari in Avstrijci.
Dejstvo je, da so k dobrim rezultatom zagotovo pripomogli turistični boni, saj je Koper po številu unovčenja le-teh med slovenskimi mesti v samem vrhu, da se gostje iz naših krajev vračajo zadovoljni, pa je zagotovo dober obet za naprej.
Mateja Hrvatin Kozlovič iz turistične zadruge Zakladi Istre, ki združuje 23 ponudnikov različnih turističnih storitev s podeželja slovenske Istre, ki soustvarjajo turizem na podeželju in s svojo ponudbo bogatijo dogajanje in razvijajo nove turistične produkte ter se med seboj povezujejo in sodelujejo, pravi, da je podeželje slovenske Istre letos poleti doživelo pravi razcvet. »Povečuje se število degustacij, obisk kmetij, gostiln in drugih atrakcij. Tudi poraba pri posameznih ponudnikih se ravno zaradi turističnih bonov dviguje, saj gostje tako potrošijo več za nakup lokalnih dobrot in drugih storitev«, pojasnjuje in dodaja, da opažajo, da veliko domačih gostov na glas priznava, da šele letos odkrivajo, da je slovenska Istra veliko več kot morje. »Gostje z veseljem odkrivajo podeželje in ponudbo, ki se je v zadnjih letih izredno razvila. Navdušeni so nad majhnimi ponudniki, ki se z vso predanostjo posvetijo gostom in imajo dobro organizirano ponudbo ter sprejemajo individualne goste in majhne skupine. Kar je letos še posebej pomembno glede na dane razmere«, pravi Kozlovičeva. Po njenih besedah je tudi akcija Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper 10 tednov doživetij gostom ponudila številne ideje, kako preživeti čas v slovenski Istri in turističnim deležnikom ponudila možnost, da se predstavijo večjemu številu gostov, ki dopustujejo pri nas. Kot pravi, gostje odhajajo izredno zadovoljni in z obljubo, da se bodo zagotovo še vrnili. »Prepričana sem, da smo letos v slovenski Isti naredili pomemben korak naprej in s povezano ponudbo ter iskrenim sodelovanjem dosegamo dobre rezultate, ki so zagotovo spodbuda, da vsi skupaj delamo še naprej in še boljše«, zaključuje sogovornica.
Ker se poletna akcija 10 tednov doživetij, ki je naletela na odličen odziv, s koncem avgusta izteka, v Zavodu za mladino, kulturo in turizem Koper že snujejo načrte za naprej. Prepričani so namreč, da ima destinacija Koper veliko za pokazati in ponuditi ter da je obisk mesta in njegove okolice lahko zanimiv v vseh letnih časih. Več o kampanji, ki se bo začela septembra, bodo zaupali že v kratkem.