V koprskem pristanišču bodo v naslednjih dneh začeli podaljševati prvi pomol, ki je ključen strateški projekt družbe. Stroji bodo zabrneli kmalu, dela, ki vključujejo vgradnjo jeklenih cevi v morsko dno, bodo izpeljana v skladu z okoljevarstvenimi omejitvami. Vgradnja pilotov bo tako potekala le med delavniki, in sicer dve uri dnevno.
V prvi fazi izvedbe del, ki bo zaključena marca prihodnje leto, bodo zgradili operativno obalo. Dela, ki vključujejo vgradnjo pilotov v morsko dno, bodo potekala med delavniki, med 7. in 18. uro, in sicer dve uri dnevno. Poleg izgradnje 98,5 metra dolge in 34,4 metra široke operativne obale bodo podjetja Kolektor Koling, Grafist in Adriaing zgradila še skladiščne površine na južni strani pomola, in sicer v velikosti 24.830 kvadratnih metrov.
Celotna konstrukcija bo slonela na 770 pilotih, povprečne dolžine 65 metrov, na katerih bodo nameščene betonske plošče. Prvi pomol na južni strani, ki je namenjen pretovoru kontejnerjev, bo dolg 695 metrov. Na ta način se bo kapaciteta kontejnerskega terminala povečala na 1,3 milijona kontejnerskih enot letno, s predvideno optimizacijo procesov dela na terminalu pa še za dodatnih 200.000 enot. Vrednost naložbe, ki bo v manjšem delu sofinancirana tudi iz evropskih sredstev, in sicer v okviru projekta NAPA4CORE (iz programa Instrument za povezovanje Evrope), znaša 45,6 milijona evrov.
Kontejnerski terminal se bo po letu 2022 raztegnil tudi na severno stran prvega pomola. Podaljšanje prvega pomola je ključen strateški projekt Luke Koper, saj bo, pod pogojem, da bo v predvidenem času zgrajena tudi dodatna železniška povezava pristanišča z zaledjem, omogočil ohranitev primata na pretovoru kontejnerjev v severnem Jadranu.