Torkova tragična nesreča, ko se je zrušil viadukt Morandi v Genovi in po zadnjih podatkih pod sabo pokopal najmanj 42 ljudi, odpira vrsto vprašanj o varnosti premostitvenih objektov tako v naši občini, kot tudi širše.
Ker se na Mestno občino Koper v zadnjih dneh obračajo zaskrbljeni občani, pa tudi mediji z vprašanji, kako varni so v resnici premostitveni objekti v koprski občini, se je danes koprski župan Boris Popovič z uradnim dopisom obrnil na Dars.
Kot navaja, je med vsemi premostitvenimi objekti na slovenskem avtocestnem sistemu viadukt Črni Kal na primorskem avtocestnem odseku med Klancem in Srminom “ne le največji in najdaljši, ampak je bil tudi, po nam dostopnih podatkih, zgrajen po vseh ustreznih normativih. Pod vprašaj pa se postavljajo nadvozi v Mestni občini Koper, ki so že po sami časovni komponenti precej starejši od črnokalskega viadukta.”
Prav zato je Dars zaprosil za tehnične podatke oziroma najnovejšo statično presojo ustreznosti nadvozov v Mestni občini Koper. “Zanima nas stanje objektov iz vidika varnosti za naše občanke in občane, in sicer za nadvoza Slavček in Semedela ter nadvoza na ankaranski Bonifiki in Bertoški vpadnici. Za slednja bi želeli pridobiti tudi podatke, ali je bilo pri gradnji le-teh upoštevano dejstvo, da bo nekoč po njih vozilo 2800 tovornjakov na dan, kar se dogaja danes, do dograditve novega srminskega vhoda pa se bojimo, da bo ta številka narasla na vsaj 4000 priklopnikov s polno obremenitvijo na dan,” še pojasnjuje prvi mož koprske občine.
Prav tako ga v luči zagotavljanja prometne varnosti za občane zanima, kako pogosto Dars na objektih izvaja preglede.
*Z odgovori Darsa vas bomo, drage bralke in bralci, seznanili.