Včeraj je v Kopru potekala zaključna slavnostna prireditev projekta Social Impact Award 2022, ki so ga letos kot ključni partnerji podprli Mestna občina Koper, Univerza na Primorskem, Luka Koper, Sparkasse in SAP. Organizator za Slovenijo je Slovenska agencija za mlade, soorganizator pa Impact Hub Ljubljana.
V letošnji že drugi uspešni izvedbi Social Impact Award Slovenia je projekt dosegel 5317 mladih po celotni Sloveniji, od katerih se jih je na tekmovalni del prijavilo kar 136. V juliju se je izmed vseh 44 prijavljenih idej v fazo inkubacije uvrstilo 44 tekmovalcev z 12 idejami, od tega se je 11 idej potegovalo za končne nagrade. V obdobju od julija do septembra so finalisti svoje ideje razvijali in nadgrajevali pod mentorstvom uspešnih (socialnih) podjetnikov.
Nagrado skupnosti (ang. Community Award) sta prejeli ekipi Vsak otrok si zasluži obrok in Prskalnik. Strokovna žirija pa je v t. i. Jury Votingu izglasovala dva zmagovalca, ekipi Charify.art in RingRing12.
»Mladi nas vsako leto znova presenetijo s svojimi inovativnimi idejami in velikimi željami za ustvarjanje pozitivnih sprememb v družbi in okolju. Neizmerno me veseli, da jim s programom Social Impact Award odpiramo prostor v svet socialnega in impact podjetništva, jim stojimo ob strani ter nudimo vso potrebno podporo za razvoj in nadgradnjo njihovih idej. Zmagovalci letošnje, že druge, izvedbe Social Impact Award Slovenia izražajo prav tisto, kar je bistvo našega programa – povezanost, skrb za sočloveka, inovativnost in, najpomembnejše, solidarnost do sebe, družbe ter okolja. Tako zmagovalcem kot vsem ostalim inkubirancem želimo veliko uspeha na nadaljnji poti, hkrati pa že komaj čakamo, da vidimo, kakšne ideje bo prinesel Social Impact Award Slovenia 2023,« je ob razglasitvi zmagovalcev povedala Nika Stegovec, vodja Social Impact Award Slovenia.
Več informacij o projektu in zmagovalcih na povezavi.
Foto: Social Impact Slovenia