Radio Capris, najbolj poslušan radio v Obalno-kraški regiji, je v začetku maja vzpostavil poseben projekt, ki je namenjen brezplačni podpori manjšim lokalnim podjetnikom, ki so se v času ukrepov Vlade RS v povezavi s koronavirusom znašli v stiski. Vsakemu podjetniku so namenili brezplačen programski čas, v katerem so lahko predstavili svojo ponudbo ali dejavnost. Projekt je požel izjemen odziv, zato akcijo podaljšujejo do konca junija.
Projekt brezplačne podpore manjšim lokalnim podjetnikom je pritegnil neverjetno število podjetnikov iz Obalno-kraške regije. V treh tednih se je k sodelovanju prijavilo približno 100 manjših podjetij, ki so se zaradi koronakrize znašla v stiski. Zaradi izrednega zanimanja so se na Radiu Capris odločili, da projekt podaljšajo najmanj do konca junija. »Mali podjetniki so pomemben steber gospodarstva tudi v lokalnem okviru in ti so trenutno najbolj na udaru. Prav zato se zavedamo svoje vloge in želimo dati vse od sebe, da jim pomagamo prebroditi naslednje mesece,« je povedal odgovorni urednik Mitja Čehovin in dodal: »Sporočila podjetnikov, ki so sprejeli ponujeno roko, dosežejo največje število ljudi v regiji – tako na spletu kot v radijskem programu, ki ga vsak teden posluša več kot 70.000 različnih poslušalcev. Na ta način njihovo delo opazi najširši krog potencialnih strank s področja celotne regije.«
Projekt brezplačne podpore je namenjen vsem samostojnim podjetnikom in malim d. o. o. (ne glede na dejavnost), ki delujejo na področju slišnosti Radia Capris, in sicer v Mestni občini Koper ter občinah Ankaran, Izola, Piran, Ilirska Bistrica in Hrpelje – Kozina. Prijava je mogoča prek elektronskega naslova skupaj@radiocapris.si.
Radio Capris je že 26 let tesno povezan s prebivalkami in prebivalci v regiji, v veliko podporo pa je tudi lokalnemu gospodarstvu. Radijska ekipa že od začetka izbruha epidemije deluje zavzeto, zagnano, ažurno in v korist obveščanja občank in občanov vseh obalnih občin. »V radijskem programu se je v zadnjem obdobju občutno povečal predvsem delež informativnih vsebin, saj se zavedamo, da sta obveščenost in predvsem ozaveščenost prebivalk in prebivalcev naše regije na prvem mestu. Zavedamo pa se tudi, da je v luči stabilnosti gospodarskega trga potrebno povezovanje in hitro reagiranje predvsem v obdobju, ki sledi epidemiji,« je zaključil Čehovin.
Foto: Radio Capris