Včeraj so se v Milanu v prestižni restavraciji Identità Golose italijanskim predstavnikom medijev predstavile 4 destinacije slovenske Istre, ki so združene pod znamko Love Istria. Predstavniki turističnih organizacij so novinarje povabili k odkrivanju bogate naravne in kulturne dediščine slovenske Istre, edinstvene wellness ponudbe, kulinarike, aktivnosti na prostem in edinstvenih doživetij.
Namen srečanja, ki je bilo organizirano v sodelovanju s Slovensko turistično organizacijo, je bil med drugim okrepiti prepoznavnost in privlačnost slovenske Istre pod imenom Love Istria. Udeležili so se ga mag. Patricija Gržinič, direktorica Turističnega združenja Portorož, Nina Jurinčič z oddelka za gospodarske dejavnosti Občine Ankaran in Peter Žudić iz Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper. Italijanskim predstavnikov medijev, ki jih je bilo več kot 36, so predstavili najnovejše atrakcije in doživetja v slovenski Istri. Na dogodku so udeleženci lahko poskusili istrsko kulinariko izpod rok chefa Dušana Brkića iz Gostilne Sonja, zaokrožila je tudi degustacija izbranih vin slovenske Istre.
Italijanski trg je zelo pomemben za slovensko Istro in lani smo zabeležili znatno rast prihodov in prenočitev. “Podatki o uspehu preteklega leta na destinaciji slovenska Istra se postavljajo ob bok izjemnemu uspehu za celotno Slovenijo. Ta se je povzpela na vrh evropske lestvice po rasti prihodov (6,2 milijona) in prenočitev (16,1 milijona) s 5,5-odstotno oziroma 3,5-odstotno rastjo glede na vrednosti za enako obdobje leta 2022, kar jo uvršča na drugo mesto, takoj za Nemčijo. Preseči ta uspeh je zelo ambiciozna naloga, ki jo lahko dosežemo le s tesnim sodelovanjem vseh destinacij in podrobnim spremljanjem italijanskega turističnega trga,” je povedal Aljoša Ota, vodja predstavništva Slovenske turistične organizacije v Italiji.
Predstavitev v središču mesta Milano je že vzbudila veliko zanimanja med mediji, s številnimi izraženimi interesi za sodelovanje in napovedmi obiskov Ankaran, Kopra, Izole in Portoroža. To nakazuje na uspešno prihodnost promocije slovenske Istre na italijanskem trgu.
Foto: LoveIstria