Na današnji novinarski konferenci na Belvederju nad Izolo so turistične organizacije slovenske Istre predstavile vsebino digitalne promocijske kampanje, ki se bo na družbenih omrežjih začela sredi marca. Predstavniki posameznih destinacij so spregovorili tudi o drugih načrtih za tekoče leto, sejemskih predstavitvah in novostih.
Digitalna kampanja Love Istria se osredotoča na edinstvene perspektive ljudi
Letošnja digitalna kampanja je usmerjena v izkušnje in zgodbe tujcev, ki so za svoj dom izbrali slovensko Istro. Njihova edinstveno perspektivo in ljubezen do regije prikazuje osem promocijskih videospotov in pristajalnih strani, na katerih posamezniki predstavljajo, kako je Istra osvojila njihova srca in kaj je po njihovem mnenju tisto, kar je (zanje) najbolj vredno obiska.
»Glavni cilj kampanje je navdušiti potencialne obiskovalce s ključnih trgov, da odkrijejo Istro: njeno bogato kulturno in naravno dediščino ter gostoljubnost prebivalcev, skozi oči tistih, ki jih je tako očarala, da so jo izbrali kar za svoj dom,« je povedala Luca Stančič Kodarin. Nadalje je predstavila vseh osem letošnjih ambasadorjev, ki prihajajo iz Italije, Avstrije, Nemčije, Srbije, Poljske in domače Slovenije.
Zgodbe so že objavljene na spletni strani loveistria.si v rubriki »doživi«. Luč sveta bodo ugledale sredi marca, ko se začne digitalna kampanja na tujih trgih. Ta bo v dveh delih (od marca do junija in od septembra do novembra) potekala na družbenih omrežjih na ključnih tržiščih: Italija, Avstrija, Nemčija, Poljska, Madžarska, Srbija in tudi na domačem, slovenskem tržišču.
Sodelovanje pri promociji doma in v tujini
Nadalje so predstavniki posameznih destinacij slovenske Istre na kratko predstavili še druge aktivnosti, ki so v teku oz. se bodo izvedle v letu 2024. Ena takih je skupna stran za dogodke, ki naj bi jo do konca leta priključili na spletno stran loveistria.si. »Delujemo sodelovalno, smo korektni partnerji, ki se skupaj trudimo za dobrobit destinacije. Tvorno in konstruktivno sodelovanje je bistvenega pomena za razvoj slovenske Istre tudi kot turistične destinacije,« je povedal Marko Ferluga, v. d. direktorja Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper.
V leto 2024 so tako predstavniki destinacij vstopili aktivno. Že od januarja potekajo predstavitve na sejmih in work shopih po evropskih prestolnicah pa tudi doma. »Bili smo že na večjih sejmih za območje Beneluksa, na workshopu v Beogradu, pa tudi v Nemčiji. Čakajo pa nas še predstavitve na italijanskem, avstrijskem in češkem trgu,« je povedala Nina Jurinčič, višja svetovalka za turizem iz Občine Ankaran. Poudarila je, da opažajo, da Istra postaja vedno bolj zanimiva v tujini. Turisti, ki so morda naše kraje dojemali bolj kot tranzitne, se zdaj intenzivno zanimajo za počitnikovanje v Istri. Najbolj jih privlačijo narava, naravne znamenitosti, aktivno preživljanje časa, kolesarjenje, pohodništvo, pa tudi kultura in kulinarika.
Vzpostavljen register turističnih vodnikov
Začetek leta je posvečen tudi turističnim vodnikom. Ti so namreč za vsako destinacijo zelo pomembni, saj obiskovalcem omogočajo vpogled v zgodovino, kulturo in zanimivosti ter jih na nek način popeljejo skozi kompleksnost lokalnega okolja. Njihova energija največkrat močno pripomore k temu, da se nad Istro gostje še posebej navdušijo. Preteklo soboto so turistične organizacije slovenske Istre s tematskimi sprehodi po Ankaranu, Kopru, Izoli in Portorožu obeležile svetovni dan turističnih vodnikov. V začetku aprila pa Turistično združenje Portorož ponovno organizira tudi tečaj za lokalne turistične vodnike.
Novost leta 2024 je nov digitalni register turističnih vodnikov, ki bo v kratkem viden na spletni strani loveistria.si. »Nov register bo pripomogel k hitrejšemu iskanju po jezikih, ki jih vodniki govorijo, in pa tudi k specializaciji posameznikih vodnikov,« je povedala mag. Patricija Gržinič, direktorica Turističnega združenja Portorož. Register bo namenjen vsem, ki iščejo vodenja po destinaciji slovenska Istra – tako agencijam kot ponudnikom, pa tudi turistom in obiskovalcem.
Zbrani predstavniki turističnih organizacij so si bili ob zaključku enotni, da je za razvoj turizma v slovenski Istri potrebno skupno sodelovati tudi v prihodnje.
Foto: Občina Izola, Love Istria, Jaka Ivančič