DomovNoviceV Kopru svoja vrata odprla prva pop-up trgovina

V Kopru svoja vrata odprla prva pop-up trgovina

Naši krajiNoviceObvestilaTurizem Preglej vse novice
Deli vsebino

Koprsko mestno središče je bogatejše za pop-up trgovino, kjer bodo lahko izbrani posamezniki v omejenem času treh mesecev preizkušali, razvijali in uresničevali svoje poslovne ideje, obiskovalcem pa bo na voljo izbran nabor izdelkov in številne spremljevalne vsebine. Kot prva je na odlični lokaciji tik ob Titovem trgu, na naslovu Kidričeva ulica 4, zaživela trgovina Vili Van Style, ki jo sooustvarja ekipa raznovrstnih ustvarjalcev združenih v Zavod TRI-P. Otvoritve trgovine se je udeležila tudi podžupanja Mestne občine Koper Mateja Hrvatin Kozlovič.

Zavod za mladino, kulturo in turizem Koper je na objavljeni javni razpis prejel enajst prijav. Kot prvi se bodo v trgovino vselili Zavod TRI-P, ki združuje večkrat nagrajeno modno oblikovalko Julio Kajo Hrovat, ki ustvarja pod blagovno znamko JKHidentity, Ano Cajhen, nosilko nesnovne kulturne dediščine slamnikarstva na Domžalskem, modno oblikovalko Manco Kočnik, ki ustvarja pod blagovno znamko Mancca, oblikovalko torbic blagovne znamke Bubalina Barbaro Izdo in prvo slovensko vintage trgovino Divas Vintage, ki jo vse od leta 2011 vodi Barbara Por Horvat. Poleg nabora njihovih izdelkov bodo vse do septembra v pop-up trgovini še številne delavnice, stilska svetovanja, predavanje in mini razstava.

Prostor zasnovan kot odprta kulturna točka

Ključe pop-up trgovine bodo septembra prevzeli novi ustvarjalci. Mestni utrip bo tako vse do vključno novembra bogatila Mala pop up trgovina. MALA je hibridna platforma, ki deluje kot razstavni, oblikovalski in skupnostni prostor. Zasnovana je bila leta 2021 v Skopju kot skupni projekt arhitekturnega studia KONNTRA in modne oblikovalke Evgenije Zafirovske, osnovno vodilo pa je trajnost. V Kopru se bodo v MALI pop up trgovini predstavili naslednji ustvarjalci: Evgenija Zafirovska, Anja Medle (Medle Brand), Sonc Jewelry (Anita Sonc), Kročeta, Wool Knittka (Valeria Kovalenko) in KONNTRA, program bodo dopolnili tudi gostujoči oblikovalci Boho Headwear (Špela Strašek) in LUDUS (Dragan Hristov). Ob tem bo pop-up prostor zasnovan tudi kot odprta kulturna točka, kjer se bodo vrstili spoznavni večeri z oblikovalci, delavnice, predavanja itd.

Oblačila z ročno poslikanimi motivi

V zimskih mesecih bo v trgovini mlada, a predana ekipa iz Sežane, ki pod blagovno znamko OseRose ustvarja unikatna in kakovostna oblačila z ročno poslikanimi motivi. V središče ustvarjalnega procesa postavljajo koncept trajnosti, saj pri svojih kreacijah uporabljajo visokokavostne odpadne materiale. Njihovo pobudbo dopolnjujejo tudi modni dodatki, kot so torbe, klobuki in drugi ročno izdelani kosi. Kolektiv OseRose bo gostoval v koprski pop-up trgovini od decembra do februarja prihodnje leto.

»Veseli smo, da je Mestna občina Koper prisluhnila pobudi zavoda in namenila atraktiven prostor v starem mestnem jedru. S tem projektom skupaj uresničujemo enega od ciljev sprejete turistične strategije. Pozitivno nas je presenetil odziv na prijave, prejeli smo zelo kakovosten nabor kandidatov, zato vse, ki v tem krogu niso uspeli pridobiti prostora, vabljeni, da se prijavijo prihodnje leto,« poudarja direktorica zavoda Helena Brec Loredan.

Foto: Jakob Bužan