Sodelovanje med lokalnimi turističnimi organizacijami in lokalnimi turističnimi agencijami je za uspeh in napredek na področju turizma neizbežno, zato so se predstavniki Turistične organizacije Koper minuli teden srečali z nekaterimi predstavniki lokalnih turističnih agencij.
Predstavniki Turistične organizacije Koper so predstavnikom agencije Autentica, IstraTerra in Istranka, ki imajo sedež v Mestni občini Koper, predstavili poudarke Strategije razvoja in trženja turizma Kopra do 2025, predstavili so jim načrt aktivnosti v prihajajočem obdobju, med katerimi je bilo največ poudarka na načrtovanih promocijskih aktivnostih, vključujoč predstavitve na sejmih doma in v tujini, kjer bi s še tesnejšim sodelovanjem lahko pripomogli k še boljši promociji in trženju destinacije Koper.
Glede na to, da nova slovenska strategija turizma poudarja razvoj, promocijo in trženje petzvezdničnih doživetij, je to odlična priložnost za lokalne agencije, da pripravijo tovrstna doživetja. Prav tako bo zanje izziv priprava in trženje izletov oziroma doživetij na temo kulture in kulturnega turizma, ki bodo odslej še toliko bolj v ospredju, saj je Koper aktualna Evropska destinacija odličnosti.
Na srečanju so sklenili, da bodo tudi v prihodnje ponudbo destinacije Koper in slovenske Istre vzajemno promovirali in še bolj aktivno sodelovali pri razvoju turizma. V slogi je moč pravijo, zato si bodo prizadevali, da bi tovrstna srečanja postala stalnica.