V Mestni občini Koper so krožišča prava znamenitost, poleg tega, da so lično urejena in za voznike nadvse priročna, je njihova glavna funkcija zagotavljanje boljše pretočnosti prometa, s tem pa seveda tudi večje prometne varnosti. Eno prvih krožišč, ki je nadomestilo navadno semaforizirano križišče, je bilo prav krožišče pri tržnici, ki v teh dneh dobiva novo, lepšo podobo. Plastične oznake na cestišču so tako zamenjali betonski robniki in lično urejeno vozišče, ki je ne samo bolj pregledno, ampak tudi in predvsem bolj varno, sploh v prometni konici, ko se na tem delu promet močno zgosti.
Podobna je tudi usoda začasnega krožišča v Olmu, ki ga bo občina v celoti obnavljala v okviru preplastitve Tomšičeve ulice. V kratkem si lahko obetamo še eno novo krožišče, in sicer v Bertokih, na priključku stare bertoške ceste na cesto proti Sv. Antonu, ki je sploh v poletnem času, ko se po cestah vozi tudi veliko turistov, močno obremenjeno in nevarno.
Koper poleg krožišča dobil še inovativno tablo COPS@ROAD
Sicer je bilo dober mesec od tega prenove deležno tudi začasno krožišče pri Splošni bolnišnici Izola, ki je danes preurejeno v stalno, v začetku aprila pa je Koper dobil novo, že 42. krožišče na križišču ulice Vena Pilona v Semedeli, ob nekdanjih Slavnikovih garažah, kjer je še posebej v jutranjih urah promet precej zgoščen in je vključevanje iz Nove ulice na glavno cesto oteženo. Na tem delu je zaradi neprilagojene hitrosti nevarno tudi prečkanje glavne ceste tako za pešce, kot tudi kolesarje, kar je bil še dodaten razlog za ureditev krožnega križišča, ki povsem ukinja delovanje semaforja.
V okviru te naložbe pa je Koper dobil še eno novost: in sicer le 100 metrov višje od novo zgrajenega krožišča, ob priključku ulice Za gradom na ulico Vena Pilona, je koprska občina postavila tudi inovativno tablo COPS@ROAD, ki voznike pri vključevanju na glavno cesto opozarja na prihajajoča vozila iz Ulice Vena Pilona. Kot so nam pojasnili na koprski občini, gre za novejši sistem, nadgradnjo t.i. opozorilnega detektorja mrtvega kota, ki na podlagi senzorja zazna bližajoče se vozilo, še preden je to v vidnem polju udeleženca v cestnem prometu, kar je dobrodošlo pri zagotavljanju večje prometne varnosti, predvsem na problematičnih in nepreglednih odsekih oziroma priključkih.