Ta po besedah Christine Duffy, predsednice združenja potniških ladjarjev CLIA v zadnjih nekaj letih narašča hitreje od drugih vej turizma, podobne so obeti tudi za prihodnje. Kot podatke je navedla, da je v CLIA vključenih kar 410 potniških ladij, h katerim so že prištete novo izplovljene ladje v letu 2013 in 2014 – teh je bilo kar 29. Prihodnje leto bo slika podobna, načrti za naslednje četrtletje namreč kažejo na to, da bo izdelanih in izplovljenih še dodatnih 25 ladij, namenjenih križarjenjem.
Ob tem je podala tudi nekaj zanimivih podatkov o številu potnikov, ki prav tako strmo narašča v zadnjih letih. Tako je v letu 2013 po svetovnih morjih križarilo 21,3 milijone potnikov, v letošnjem letu pa naj bi bilo njihovo število še višje, in sicer kar 21,7 milijonov. Najbolj obetavni kraji so seveda po pričakovanjih Karibi, takoj za njimi sledi Evropa, nato pa še Azija in Avstralija.
Sicer se je konference udeležilo veliko število pomembnih predstavnikov svetovnih ladjarjev, med katerimi velja izpostaviti predsednika korporacije Carnival, Arnolda Donalda, predsednika MSC, Pierfrancesca Vaga, predsednika Norwegian Cruise Line, Kevina Sheenana, in predsednika Royal Caribbean Cruises Richarda D. Faina.
V industriji križarjenja vse pomembnejši tudi Koper
Če smo pred nekaj leti o potniškem ladijskem turizmu v Kopru samo sanjali, je danes to realnost. O tem, kako uspešni smo pričajo vse številčnejši prihodi potniških ladij, ki iz leta v leto, k nam pripeljejo večje število potnikov. Tako so Koper že obiskali domala vsi pomembnejši svetovni ladjarji, med katerimi je vse več prav tistih višjega cenovnega razreda. Velik prispevek k uspehu potniškega ladijskega turizma pri nas nosijo tudi potovalne agencije, konkretno Atlas Express iz Portoroža, ki je bila zaradi svoje odličnosti letos celo nominirana za najprestižnejšo nagrado s področja organizacije potovanj. Nominacijo je prejela v kategoriji Najbolj inovativni produkt, in sicer za produkt »hop on hop off tasting«, poleg Atlasa Expressa pa sta bila nominirana še produkt »smart device« agencije Tura Turizm iz Turčije (ta je na koncu tudi zmagal) in »smart phone concept« agencije Aloschi Bros iz Italije.