DomovArhivKakovost je tista, pri kateri smo Slovenci v samem svetovnem vrhu

Kakovost je tista, pri kateri smo Slovenci v samem svetovnem vrhu

Arhiv Preglej vse novice
Deli vsebino

Zmagovalec natečaja za županovo oljčno olje ste postali že tretje leto. Kaj vam pomeni vnovič osvojeni  naslov, ste zmago pričakovali?

Osvojeni naslov mi pomeni veliko, saj sem znovič dobil potrditev, da je tudi letošnjo olje dobro in kakovostno. Vse skupaj nas samo še dodatno motivira pri našem delu z oljkami. Priznanja iskreno nisem pričakoval, priznam pa, da mi tudi letošnje zelo godi, kajti resnično je dober občutek, ko si za svoje delo nagrajen.

 IMG_6392

 

Gre pri zmagi na natečaju predvsem za potrditev kakovosti, promocijo, ali pa si od zmage obetate tudi kaj več, morda dodaten zaslužek od prodaje?

Kot velikokrat povem, vsaka zmaga ti da potrditev, da stvari delaš prav. Veliko let se že trudimo, da je pridelano olje vrhunske kakovosti. Verjamemo, da bo vse skupaj povečalo zanimanje kupcev za naše oljčno olje in da bo še dodatno pridobilo na zaupanju in večji prepoznavnosti  na samem tržišču.

 

Kaj pa menite o konkurenci, je na koprskem območju veliko kakovostnih oljkarjev?

Na našem območju je veliko odličnih oljkarjev z izvrstnimi olji, saj slednji dokazujemo vsako leto, kar je vsekakor svojevrsten dosežek. Glede pridelanega olja se Slovenija v svetovnem merilu ne more kosati z nikomer. Toda kakovost je tista, pri kateri smo Slovenci v samem svetovnem vrhu.

 

Se nameravate tudi prihodnje leto prijaviti na natečaj?

Mislim, da se bom prijavil.

 

Ste z natečajem na splošno zadovoljni, imate morda kakšne predloge za organizatorje?

Natečaj in podelitev sta vsako leto dobro organizirani. Z njim sem zadovoljen saj s tem promoviramo kveliteto, našo krajino in nenazadnje tudi oljkarje. Morda bi bilo potrebno olje le bolj ustrezno ovrednotiti, tudi v primerjavi z županovom vinom.

 

Česa si želite v prihodnje, kakšni so vaši cilji?

Posebnih želj nimam. Na naši ekološki kmetiji strmimo h vrhunski kakovosti, prav tako bomo v prihodnje. To je naš moto, ki nam ga naši kupci, domači in tuji, prav tako pripisujejo.