Obetaven, optimističen, predvsem pa uresničljiv, z jasno začrtanimi željami in cilji, ki bodo, v kolikor bo ta uspešen, FC Koper dvignili v višave.
Jasno je, da se v Kopru zavedajo prednosti, ki jih imajo, od odličnih vremenskih pogojev, do moderne in nadstandardne infrastrukture, ki je odlična popotnica za razvoj vse bolj donosnega športnega turizma tudi na naših tleh. A to ni edini cilj, ki so si ga zastavili. Veliko namreč stavijo prav na razvoj mladinskega pogona, saj so mladi prihodnost tega kluba, posebno pozornost pa bodo, kot je povedal Goran Vasiljević – Vasko, namenjali tudi navijačem, za katere so že uredili poseben prostor na tribuni, tako kot imajo to že urejeno številni veliki nogometni klubi.
Gre za prvi korak približevanja navijačem, ki so ga pozitivno sprejeli tudi zvesti navijači.
V FC Koper so si na področju marketinga začrtali resnično visoke cilje: od oglaševanja na dveh reklamnih displayih, uvedbe številnih ugodnosti za imetnike sezonskih vstopnic, do celo t.i. »paketa za novorojenčke«.
Poudarek bodo dali tudi promociji kluba in samega mesta, želja je namreč vzpostaviti »rumeni vlak«, ki bi na ogled kluba in muzeja zgodovine koprskega nogometa vozil številne obiskovalce in turiste s potniških ladij, v načrtih pa je še odprtje rumene trgovine z navijaškimi rekviziti in uradno opremo kluba.
Nova zgodba, novi obrazi, predvsem pa medsebojno spoštovanje, pravijo v klubu, ki ima veliko podpornikov tudi onkraj meja naše države.
Predstavitev je spremljal tudi župan Mestne občine Koper Boris Popovič, ki je ob koncu povedal: