To nalogo bo koprska občina zaupala zunanjemu izvajalcu, registriranemu za izvajanje plačilnega prometa, ki ga bo izbrala na podlagi zbiranja ponudb, in sicer za obdobje enega leta, k sodelovanju pa bo povabila vsa javna podjetja, javne zavode, krajevne skupnosti, stanovanjski sklad in druge dobavitelje storitev za občanke koprske občine. V prvem letu delovanja bo opravila tudi analizo in proučila, na kakšen način bi lahko projekt obogatila in mu dodelila dodatne vsebine, ki bodo občankam in občanom prijazne in dostopne.
Sicer gre razloge za vzpostavitev mestne blagajne iskati v težkih ekonomsko-socialnih razmerah v vsej državi, ki je mnoge družine in gospodinjstva, tudi v koprski občini, pahnila na rob preživetja. V želji, da bi jim pomagali pri znižanju stroškov, ki jih imajo, in jim omogočili nekoliko lažje življenje se je koprska občina odločila vzpostaviti t.i. mestno blagajno, ki med drugim zagotavlja gotovinsko plačevanje vseh položnic (plačilnih nalogov) fizičnim osebam brez stroškov provizije.
Koprska občina sicer v svojih prostorih že organizirano blagajno, na kateri je možno brez provizije plačevati račune izdane s strani Mestne občine Koper, dovolilnice za parkiranje, občinske takse, upravne takse in turistično takso ter komunalni prispevek, globe in kazni ter drugo. Svojo blagajno pa imajo tudi Javni stanovanjski sklad MOK in obe javni podjetji, Rižanski vodovod in Komunala Koper. Na teh mestih občani lahko vplačujejo storitve, ki jih zaračunava posamezna institucija. Vzpostavitev mestne blagajne pa bo omogočila občanom vplačevanje vseh plačilnih nalogov brez provizij na enem mestu .