Čeprav skuša minister za infrastrukturo Peter Gašperšič na vse pretege demantirati koprskega župana Borisa Popoviča tako glede uvedbe lokalnih vinjet, drugega železniškega tira, zalednih terminalov v Divači ali Sežani in železniške povezave med Koprom in Trstom, pa njegove besede ne prepričajo več nikogar. Ne le, da minister v medijih odgovarja le na izseke županovih trditev, ampak z novimi izjavami v javnosti še dodatno dokazuje zgolj eno: »Da nima pojma.«
Zadnja cvetka je ministrova danes objavljena izjava,»da bo železnica med Koprom in Trstom dobrodošla, ko bo zgrajen drugi tir«. Halo?
Nasvet koprskega župana Borisa Popoviča, naj se za leto dni minister in predsednik uprave luke Koper zamenjata, da bo prvi končno razumel problematiko s svojega področja, postaja tako vedno bolj logična rešitev, res pa je, da gre županov nasvet brati kot vljudnejši odgovor na bedo, v katero je državna politika pahnila razvojne infrastrukturne projekte v celotni državi, še posebej življenjsko pomembno gradnjo drugega železniškega med Koprom in Divačo. Primorsko ter zlasti slovensko Istro pa tako porinila daleč na rob periferije.
»Naj minister postane predsednik Luke Koper za eno leto in predsednik Luke Koper naj postane minister za eno leto in potem bomo videli, kakšno bo njegovo razmišljanje. To je edina možna varianta ali pa naj odstopi,« so besede koprskega župana.
Na srečo pa niso osamljene. Zaradi neodzivnosti vlade, njenega mencanja in neodločenosti predstavniki logistične stroke in gospodarstva, združeni v Iniciativo za izgradnjo železniške infrastrukture, že podpisujejo poseben manifest. In tudi s tega mesta vlado oziroma njenega predsednika pozivajo k razmisleku, ali je smiselno, da obdrži ministra za infrastrukturo. To se sprašujemo tudi nič hudega sluteči državljani, ki smo praznih obljub, nakladanja in njegovih nebuloz že pošteno naveličani.