Mestna občina Koper je odgovor ministrstva prejela danes, v katerem jasno piše, da je pobuda dr. Livia Jakomina in mag. Igorja Zajca, ki uživa podporo lokalne skupnosti, sicer smiselna in racionalna, ampak da kljub temu zahteva natančnejšo proučitev in razmislek, saj menja koncept vodenja prometa na tem področju. »V ta namen bomo v sklopu priprave Operativnega programa, ki se izdeluje na osnovi sprejete Strategije razvoja prometa v Republiki Sloveniji izdelali nalogo, ki bo natančno opredelila korake v prihodnosti (morebitno pripravo ali korekcijo prostorskih načrtov in prilagoditve ostalih prometnih ureditev na območju obalnih občin) in zagotovila, da je predlagana rešitev boljša od teh, ki se izvajajo oziroma načrtujejo v tem trenutku,« so še pisno pojasnili na ministrstvu in dodali, da se, dokler naloga ne bo izdelana, do izvedljivosti alternativne trase ne morejo opredeliti.
Predlog alternativne trase Koper – Dragonja, ki vodi čez Bandelj, pa je bila sicer tudi ena od tem, ki sta jo koprski in izolski župan, Boris Popovič in Igor Kolenc, vnovič odprla na včerajšnjem sestanku z ministrom za infrastrukturo Petrom Gašperšičem. Aktivnosti za čimprejšnjo realizacijo obljub bodo, kot je včeraj povedal minister, stekle že v kratkem.
Sicer so na včerajšnjem sestanku ponovno odprli tudi vprašanje smotrnosti uvedbe lokalne vinjete na nekaterih cestnih odsekih po državi. Ministrstvo je, kot so povedali, že izdelalo projektno nalogo o smotrnosti uvedbe lokalne vinjete, študija naj bi bila v celoti izdelana do konca leta 2015. Kot je pojasnil minister Gašperšič naj bi, v kolikor bi ugotovili, da gre za sprejemljiv model obveznega cestninjenja določenih državnih odsekov, lokalno vinjeto vpeljali že leta 2017. Dotaknili so se tudi teme ureditve obalne ceste med Koprom in Izolo – ministrstvo naj bi v roku 10 dni na občini posredovalo odgovore in podatke, na podlagi katerih se bosta občini sami odločili, ali bosta cesto zaprli za promet, ali bosta to preuredili v enosmerno cesto.
V okviru sestanka so pregledali še dogovor med ministrstvom in tremi obalnimi občinami, ki so ga sklenili maja letos, in ugotovili, da je ureditev prometa na koprski strani (dokončanje dela odseka Ankaranske ceste, pri Supernovi 2, gradnja priključka Slavček, začetek postopkov za gradnjo dodatnega voznega pasu na Bertoški vpadnici …) vezana na poseben dogovor med občino ter Darsom in Družbo republike Slovenije za infrastrukturo, ki naj bi ga te sklenile do konca leta. Prometna problematika Občine Piran je vezana na pobudo za spremembo trase hitre ceste, v Izoli pa so bili nekoliko bolj konkretni, in sicer v kratkem naj bi se začela sanacija krožišča v Jagodju, proučile pa naj bi se tudi možne rešitve za gradnjo montažnega krožišča na Belvederju – naložba naj bi bila realizirana do konca tega leta.