In tako je ravno na odseku, na katerem si Mestna občina Koper že leta in leta prizadeva, da bi ga država dokončno uredila in tam zgradila štiripasovnico s krožiščem, danes počilo. Tudi tokrat se je izkazalo, da največjo težavo predstavljajo avtomobili, ki ob koprskih zaporih z Ankaranske ceste zavijajo levo, proti nakupovalnim središčem. V Mestni občini Koper se tega problema še kako dobro zavedajo, zato so že pred dobrim mesecem na direkcijo RS za infrastrukturo naslovili pobudo za spremembo prometnega režima na Ankaranski cesti, in sicer tako, da se onemogoči prav zavijanje z Ankaranske ceste v levo. V občini so prepričani, da je v tem trenutku to najprimernejša rešitev, vse dokler ne bo država na tem območju, kot obljubljeno, zgradila štiripasovnice in uredila krožišče.
Ob tem naj spomnimo, da je bila prav ureditev tega dela Ankaranske ceste ena od točk dogovora med obalnimi občinami in ministrstvom za infrastrukturo, ki so ga sklenili konec maja letos. Prav tako je ministrstvo obljubilo, da bo septembra objavilo razpis za izbiro izvajalca del za gradnjo krožišča pri koprskih zaporih, a september je že tu. Tako lahko samo upamo, da bo ministrstvo vsaj tokrat držalo svojo besedo in da bo uresničilo dano obljubo ter da posledično na tem območju v prihodnje ne bo več prihajalo do tovrstnih prometnih nesreč.
Vzporedno s pobudo je občina, v želji zagotoviti čim večjo prometno varnost in pretočnost na izredno obremenjeni Ankaranski cesti, tam že prepovedala zavijanje v levo, in sicer iz smeri nakupovalnih središč na Ankaransko cesto, česar pa se vozniki, žal ne držijo. Zaradi tega pristojne službe vnovič opozarjajo, da lahko vsi tisti, ki se peljete iz smeri Supernove na Ankaransko cesto, nanjo zapeljete samo desno, v smeri proti Tušu in turbo-krožišču s fontano.
Ob tem obveščajo še, da je do spremembe prometnega režima prišlo tudi na bertoški vpadnici, pri prvem odcepu za GORC Sermin, kjer je bilo vključevanje nanjo ob prometnih konicah praktično nemogoče. Občina se je tako odločila prepovedati levo zavijanje na bertoško vpadnico iz smeri GORC-a, s čimer je bistveno pripomogla ne samo k izboljšanju pretočnosti prometa, temveč tudi zagotovitvi čim večje varnosti vseh udeležencev v prometu.