Prvih pet delnic, v vrednosti deset evrov za eno, je kupil prav prvi mož koprske občine Boris Popovič, eno pa tudi podžupan Peter Bolčič, ki je ob tem dejal, da so tovrstni projekti med mladimi zelo zaželeni, saj »je podjetništvo pogoj, da se bo država še naprej razvijala, kar je tudi razlog, da v občini ta projekt seveda podpiramo.« Podobnega mnenja so tudi trije podporniki mladih podjetnikov iz vrst gospodarstvenikov, in sicer gostinec Bojan Cepovič (CEPO d.o.o.), Tihomir Kukučka (ANTI d.o.o.) in Enrik Mahne (Gia servis d.o.o.), ki so prav tako kupili nekaj delnic novonastale družbe. V kolikor bo družba uspešna, pravijo mladi podjetniki, bodo vsi vložki delničarjev povrnjeni.
Družbo Partisepš d.d. je v okviru včerajšnjega dogodka predstavil kar njen direktor, predsednik uprave Patrik Gorjup, ki je dejal, da je vizija podjetja predvsem organizacija zabave, vendar na varen in edinstven način. To bodo, kot je povedal, dokazali tudi ob prvem dogodku, ki ga organizirali v Pergoli v Portorožu, in sicer pustno zabavo, ki bo 21. februarja prihodnje leto. Poleg predsednika uprave ima nova družba tudi skupščino, ki jo vodi Dženisa Duranovič in nadzorni svet v sestavi Enrik Mahne (predsednik) in Tanja Skok (namestnik), v njem pa po različnih funkcijah in zadolžitvah delujejo še Teja Baruca, Tilen Mahne, Ginn Brdar, Enia Novkovič, Patrick Bremec, Liridone Nuhi, Nika Cepovič, Kristina Pucer, Dženisa Duranovič, Žiga Rožman, Safet Salkič, Valentina Kukučka, Sara Stepančič, Arijana Lucas in Gaja Umer.
Sicer pa je ustanovitev nove družbe Partisepš d.d., ki se ukvarja z organizacijo dejavnosti za prosti čas, del vseslovenskega programa Moje podjetje, ki ga v šolskem letu 2014/2015 izvaja Zavod za spodbujanje podjetnosti mladih. V njem sodeluje kar 24 slovenskih šol, ena od teh je tudi Srednja ekonomsko-poslovna šola Koper, ki je, kot je povedal eden od ustanoviteljev Zavoda za spodbujanje podjetnosti mladih Anton Kokalj, prva šola, ki je zasnovala delniško družbo in jo »dala na trg«, ter si s tem zagotovila kapital. Ob tem je poudaril tudi, da ni pomembno, ali na koncu družba posluje z dobičkom ali ne, pomembna je le izkušnja in to, da dijaki dejansko do konca izpeljejo projekt.
Njegov namen je mladim dijakom pomagati pri iskanju in oblikovanju poklicne poti, jim omogočiti razvoj sposobnosti poslovanja in zasledovanje zastavljenih ciljev in zanimanj. Zasnovan je po metodi učenja iz prakse, kar mladim nadobudnim dijakom s podjetniško žilico predstavlja izziv na različnih področjih poslovnih procesov. Kot nam je povedala mentorica skupine Tanja Skok je pozitivna stran projekta predvsem ta, da dijaki spoznajo kako je organizirano podjetje, na kakšen način se financira, kako deluje na trgu, pa tudi kako se oblikujejo prodajne cene izdelkov oz. storitev, kako se te tržijo in prodajajo, ob koncu pa se seznanijo tudi s postopki zaprtja podjetja.