DomovArhivOaza čokolade in vina

Oaza čokolade in vina

Arhiv Preglej vse novice
Deli vsebino

Minulo soboto je bila Brtonigla v sosednji hrvaški Istri središče ljubiteljev žlahtne kapljice,sladkih jedi, športa in dobre zabave. Obiskalo jo je približno 8000 ljudi. Občina Brtonigla in domače turistično združenje sta že četrto leto pripravila Choko&Wine fest, poleg tega pa še Adventure trek, ki se ga je udeležilo 280 tekmovalcev iz Hrvaške, Slovenije in Madžarske.

Seveda je bilo največ zanimanja za vino in za čokolado, slovensko Istro pa so na prireditvi zastopali Turistična organizacija Koper s predstavitvijo prireditve Sladka Istra 2016 in drugih koprskih prireditev,  čokoladnici Tramontana in Da Ponte, nekdanja vinska kraljica slovenske Istre Elizabet Bordon pa je točila čokoladno vino, saj sta se predstavili tudi kleti  Montis& Eko Laura in Hreščak.

Brtonigla se je konec tedna spremenila v pravo čokoladno oazo s kar 30 ponudniki. Med njimi je bila tudi stojnica Turistične organizacije Koper, kar je organizatorje Choco & Wine Festa še posebej razveselilo. Jana Otočan iz koprske turistične organizacije je povedala, da je bila prireditev v Brtonigli priložnost za navezavo kontaktov, saj si na Sladki Istri 2016 v Kopru želijo čim več hrvaških ponudnikov. Razen pokušine različnih avtohtonih izdelkov, so si obiskovalci lahko ogledali choco show, otroški program, še posebej zanimiva pa je bila skulptura Stefana Comellija narejena iz 30 kilogramov čokolade, prek katere je teklo vino. Za posebno vzdušje je poskrbel Gordan Grgurović, tekmovalec hrvaškega The Voice. Danijel Sertič iz čokoladnice Da Ponte je pohvalil vrhunsko organizacijo dogodka, prav tako pa je za vrhunsko ocenil tudi prodajo čokoladnih izdelkov, še zlasti po 16. uri.

Organizatorji dogodka so bili zadovoljni z udeležbo na prireditvi, saj so zabeležili največ tekmovalcev, ponudnikov in obiskovalcev doslej, zadovoljstva pa nista skrivala niti župan Brtonigle Doriano Labinjan niti istrski župan Valter Flego, ki je povedal: »Ta prireditev je dokaz, da je mogoče tudi v bolj mirnem delu leta privabiti turiste ter tako povečati zanimanje in potrošnjo v tem kraju«.