Na enodnevnem obisku so si ogledali lepote Socerba, Hrastovelj in Kopra ter se za kratek čas ustavili tudi v Piranu. Očarani so bili predvsem nad lepimi razgledi in pokrajino našega območja ter pestro turistično ponudbo. Članki, ki jih bodo pripravili bodo objavljeni v različnih medijih v skupni nakladi kar 2.630.000 izvodov, in sicer Novel Observatour, Maisons Cote Est, L’Art De Voyager, Le Point, L’Univers D’Voyages, Hotel & Lodge in Swiss Elle. Sicer pa je Luxury Slovenia blagovna znamka, ki je nastala na podlagi priprav luksuznih in butičnih potovanj slovenskih gostov na tujih destinacijah. In ker tudi Slovenija nudi odlične možnosti za tovrstni turizem, je pomembno, da jo širši javnosti na primeren način tudi predstavimo. Sodelovanje z mednarodno PR agencijo s sedežem v Franciji se je izkazalo kot zelo pozitivno, saj so bili predstavniki že ob prvem obisku zelo navdušeni. Prepoznali so potencial, ki ga naša dežela ponuja in se odločili, da še dodatno raziščejo njene skrite kotičke.