Zavedanje o pomenu živahnih mestnih jeder narašča, za to pa je zaslužnih tudi sedem občin, ki že dalj časa delujejo na področju mestnega marketinga oziroma oživljanja mestnih jeder. Med njimi kot primer dobre prakse izstopa ravno Koper.
V Kopru se je namreč v preteklih letih razvilo odlično sodelovanje med občinsko upravo in ponudniki iz centra mesta, združenih v Zavod Koper Otok. Slednji pripravljajo številne prireditve in promocijske akcije, s katerimi želijo spodbuditi predvsem lokalno prebivalstvo k obiskovanju koprskega starega mestnega jedra.
Enako želijo doseči tudi Mestne občine Celje, Kranj, Ljubljana, Velenje ter občina Jesenice in Naklo, ki se želijo skupaj z Mestno občino Koper povezati v zvezo občin za mestni marketing. Predstavniki vseh naštetih so se včeraj (15. januarja) srečali v Kopru, kjer so naznanili ponovitev lanskoletne skupne akcije Razvajaj se v mestu ob prazniku za dan žena 8. marca.
Z dogodkom, ki bo v vseh mestih hkrati, želijo občine opozoriti na pomen mestnih trgovcev v času, ko ljudje vse prepogosto zahajajo le še v nakupovalna središča na obrobjih mest. 7. in 8. marca lahko tako pričakujemo posebne ugodnosti v trgovinah iz mestnega jedra, predvsem za nežnejši spol, ki bo s strani trgovcev prejel tudi praznično vrtnico, ter pestro dogajanje. Občine so se na včerajšnjem sestanku zavzele še za nadaljnje povezovanje na tem področju, izmenjavo primerov dobrih praks ter prirejanje skupnih dogodkov, ki lahko dosežejo večji medijski odmev.
Da vas spomnimo, lani je bila med najodmevnejšimi ravno prireditev Razvajaj se v mestu v Kopru, kjer je sodelovalo več kot dvajset trgovin iz centra mesta. Nedvomno pa je v spominu najbolj ostala rekordna čokolada velikanka, daljša od enajstih metrov, ki jo je pripravila Čokoladnica Da Ponte.