DomovArhivV boju s konkurenco stavijo na lokalne produkte

V boju s konkurenco stavijo na lokalne produkte

Arhiv Preglej vse novice
Deli vsebino

Številni pomorski potniški turisti, ki prihajajo v Koper, postanek v našem mestu izkoristijo za razne izlete. Ena od vodilnih agencij, ki turiste z vseh koncev sveta vodi po naših krajih, je Atlas Express iz Portoroža. Pred dnevi so se turistični vodiči in partnerji podjetja zbrali na letnem srečanju, kjer so med drugim predstavili pretekle rezultate in načrte za prihodnji razvoj lokalnih turističnih produktov. Dejstvo je, da je industrija križarjenj v porastu, ugotavljajo v Atlas Expressu, ki so se z ostalimi predstavniki Kopra minuli mesec udeležili največjega sejma za pomorski potniški turizem v Miamiju. Po napovedih sodeč bodo spremembe v tečaju ameriškega dolarja in cene nafte botrovale k vse večjemu številu ameriških potnikov  v Sredozemlju. »A skupaj z rastočo industrijo, se močno krepi tudi mednarodna konkurenca v ponudbi izletov, ki z nižanjem cen spodkopava manjše ponudnike«, ugotavljajo v Atlas Expressu, kjer so na konkurenco pripravljeni. Kot pravijo, je edini odgovor na nelojalno konkurenco multinacionalk priseganje na lokalne turistične produkte, ki so zakoreninjeni v pristni tradiciji in kulturni dediščini. Tega pa v Slovenski Istri in Sloveniji nasploh zagotovo ne manjka. Spodbuden podatek je, da se tudi trendi povpraševanja potnikov po izletih pospešeno obračajo k t.i. »trajnostnim ali vzdržnim izletom«, ki tujemu turistu omogočajo spoznavanje in doživljanje lokalne kulture in običajev na interaktivni način, s tem pa se dosegajo ekonomske koristi za lokalno okolje in poudarja se ekološka komponenta. »Takih izletov z neprimerljivo boljšo kakovostjo in višjo ceno tudi multinacionalke ne morejo replicirati«, pravi Janez Maček, ki svojo trditev podkrepi s primerom enega od izletov, kijih ponujajo. To sta obisk in doživetje Padne v družbi vaščanov, ki med pomorskimi potniškimi turisti velja za pravo uspešnico. Tudi za v prihodnje pravi, da je nadaljnjih možnosti za razvoj lokalnih turističnih produktov v Kopru in njegovem zaledju še veliko. Tako so njihovi načrti za prihodnost usmerjeni v še večje povezovanje z lokalnimi ponudniki iz mestnega jedra in z vasi, v razvijanje nakupovalnega turizma, aktivnega in športnega turizma in še mnogo več. Razvoj tovrstnih produktov bo še naprej podpirala tudi Mestna občina Koper, pravi svetovalka župana Jana Tolja. Vse to bo namreč prispevalo k dviganju zadovoljstva pomorskih potniških turistov in vključevanju lokalnih podjetij v dolgo verigo dodane vrednosti, ki jo prinašajo potniške ladje.

DSCN2686

 Prvi mož agencije Atlas Express Janez Maček.