Današnji podpis sklepa o začasnem financiranju Mestne občine Koper in Občine Ankaran med januarjem in marcem 2015 izpod peresa županov Borisa Popoviča in Gregorja Strmčnika pomeni nadaljevanje nemotenega delovanja Mestne občine Koper in uradni začetek poslovanja novo nastale Občine Ankaran od 1. januarja naprej. To pomeni, da se za prebivalce obeh občin po 1. januarju ne bo nič spremenilo in bodo naprej nemoteno delovale tudi vse javne službe.Tudi sicer bosta obe občini sproti in v sodelovanju reševali vsa odprta vprašanja in iskali skupne predloge rešitev. Na prvem mestu so namreč občani, tako Mestne občine Koper kot občine Ankaran.
Danes sta oba župana podpisala tudi sklep o razmerju in načinu razpolaganja s sredstvi na ločenem podračunu proračuna Mestne občine Koper v obdobju začasnega financiranja, pripravljeni pa so tudi dokumenti za vzpostavitev skupne občinske uprave, v okviru katere bi lahko obe občini izvajali vrsto upravnih nalog v zelo racionalni in učinkoviti obliki. Tak način država tudi 50-odstotno subvencionira. Prav tako se pogovarjajo o skupnem pristopu pri vrsti razvojnih projektov, ki so pomembni za kakovost življenja ljudi v obeh lokalnih skupnostih in predpogoj za uspešno delovanje gospodarskih subjektov ter o poenotenju stališč do upravljanja s pristaniščem. Na pomen Luke je namreč potrebno gledati z obeh strani zaliva enako. Tudi vnaprej si bodo prizadevali za kakovostno, usklajeno in skupno urejanje celotnega javnega servisa Mestne občine Koper in Občine Ankaran. Ali kot pravi svetovalec koprskega župana in glavni koordinator pogajanj med Koprom in Ankaranom Gašpar Gašpar Mišič: »Administrativna meja za občane in za gospodarske subjekte obeh občin ne sme predstavljati nobene ovire pri reševanju njihovih vsakdanjih upravnih opravil in delovanju lokalnih javnih služb, ki bodo tudi naprej zagotavljale kakovosten javni standard za vse.«