Včeraj je luč sveta ugledal zadnji video v seriji Facebook platforme Facebook Watch, ki jo je priznana slovenska akrobatska skupine Dunking Devils posnela prav v Kopru. V slabem dnevu je dosegla že zavidljivih 550 tisoč ogledov.
Mariskateri Koprčan se spomni, kako so lani novembra na Ukmarjevem trgu slovenski akrobati Dunking Devils dobesedno po tekočem traku izvajali akrobacije v morje.
Video je del Facebookove platforme Facebook Watch, ki bo konkurirala spletnim ponudnikom video vsebin, kot so Netflix, YouTube in Amazon Prime, serija pa se imenuje Fly Guys. Akrobacije, posnete v Kopru, so včeraj popoldne ugledale luč sveta in do danes dosegle že 550 tisoč ogledov.
Zucekrberg dal priložnost tudi slovenskim akrobatom
Facebook Watch, nova Facebookova platforma za spletno televizijo, je domislica ustanovitelja Facebooka Marka Zuckerberga, kako konkurirati tekmecem, kot so YouTube, Netflix in Amazon Prime. Ob zagonu svoje TV-platforme je Facebook financiral produkcijo ožjega izbora oddaj, ki bodo obogatile začetno ponudbo vsebin in spodbudile druge k ustvarjanju.
Priložnost je dal samo najboljšim ustvarjalcem, kot so Bear Grylls iz resničnostne oddaje Neverjetno preživetje, Mike Rowe, ki je znan po seriji Dirty Jobs, medijskim hišam National Geographic, Business Insider, Vice, BuzzFeed ter hollywoodskim zvezdam Billu Murrayu, Jessici Alba, Elizabeth Olsen in Orlandu Bloomu.
V to izbrano družbo je Zuckerberg povabili tudi slovenske akrobate Dunking Devils in F&B Acrobatics, ki so skupaj s kanalom People Are Awesome ustvarili 10-delno serijo Fly Guys.
Fly Guys so Dunking Devils kar dva meseca in pol snemali na desetih različnih lokacijah. Devet epizod je posnetih prav v Sloveniji: v Kopru, Ljubljani, na Bloškem jezeru, v kamnolomu Verd, na Gradu Snežnik, na Veliki Planini, v muzeju Slovenskih železnic …
V vsaki od desetih epizod, te trajajo do 12 do 15 minut, si fantje zamislijo izvedbo še nikoli prej videnih akrobacij. Kamera jih spremlja skozi načrtovanje, poskuse in padce, do uspešne izvedbe kaskaderskega podviga.