S 1. oktobrom 2017 bo začel delovati Operativni center Občinskega redarstva Mestne občine Koper – OCOR, ki bo skrbel za bolj učinkovito komunikacijo med občani oz. drugimi obiskovalci in občinskim inšpektoratom.
Operativni center bo deloval v prostorih občinskega redarstva v dveh izmenah od ponedeljka do petka, med 7. in 15. uro ter med 15. in 23. uro na telefonski številki 05 66 46 347 ali mobilni številki 041 627 286 in 051 631 497 ter na brezplačni 080 44 49. Ob vikendih pa bo na istih telefonskih številkah, kot do sedaj dosegljiv dežurni občinski redar.
Operativni center bo poleg sprejemanja in evidentiranja prijav občank in občanov Mestne občine Koper in drugih obiskovalcev občine, koordiniral delo inšpektorjev in redarjev tako v pisarni kot na terenu.
»Vzpostavitev operativnega centra je bila potrebna predvsem zaradi notranje reorganizacije glede delovanja redarske službe. Namreč z novo zakonodajo, ki določa boljšo in razčlenjeno sistemizacijo redarskega dela, kadrovsko okrepitvijo službe, kot tudi s tehničnimi in aplikacijskimi posodobitvami, smo se zato odločili za OCOR,« je pojasnil vodja občinskega inšpektorata MOK Ljubiša Mihajlovič.
OCOR bo ponujal lažjo dostopnost in hitrejšo odzivnost, zaradi česar bodo na občinskem redarstvu lažje evidentirali rešitve in sledili dogajanju na območju občine. Poleg tega bo delo redarjev in inšpektorjev na terenu razbremenjeno, zaradi hitrejšega pretoka informacij med krajani in terenskimi delavci za kar bo zaslužen operativni center.