Titov trg je sinoči ponovno gostil koncert priznane slovenske vokalne zasedbe Perpetuum Jazzile, ki je namenjen gostom potniške ladje Azamara Quest, ladjarja Azamara Club Cruises.
Da je ladjar za izvedbo dogodka v okviru blagovne znamke „Azamazing“ izbral prav mesto Koper oz. Slovenijo, ni naključje, temveč plod večletnega strateškega dela na področju promocije destinacije Koper širom po svetu. Prvemu, izjemno uspešnemu glasbenemu večeru, je sinoči sledil še drugi, ki je petične goste s potniške ladje Azamara Quest popolnoma očaral.
Koper umeščen v koledar dogodkov prestižnega ladjarja
Intenzivna lobiranja in predstavitve idejnih predlogov so trajala dolgi dve leti, na kar je padla odločitev, da se dogodek na Titovem trgu umesti v koledar prireditev „Azamazing“, ki jih Azamara Club Cruises trži za svoje potnike.
Sama priprava dogodka je potekala nadaljnji dve leti, med katerimi se je koncept spremenil v projekt, ki je v obeh večerih požel izjemno zadovoljstvo vseh gostov.
Izvedba tovrstnih dogodkov zagotovo dvigujejo kvaliteto Kopra kot turistične destinacije.
Koprski dogodek se je namreč uvrstil med druge svetovne dogodke, ki jih ladjar Azamara Club Cruises zagotavlja svojim gostom, med katerimi najdemo: koncert treh tenorjev na Toskanskih gričih, plesno ali koncertno predstavo v gledališču Mikhajlovski v Saint Petersburgu, koncert kover skupine Beatlesov v Liverpoolski katedrali, spektakel akrobatskega plesne skupine Les Farfadais v zalivu pred Grimaldi Forumom v Monaku, ali spoznavanje kulture Maorov v muzeju Te Papa Tongarewa v Novi Zelandiji.
Dogodek je bil v Kopru izveden v mesecu maju, naslednje leto pa je v načrtu izvedba kar treh takšnih dogodkov, saj je bil ladjar izjemno zadovoljen z prvega in drugega Azamazinga.
Zmaga lokalnega turizma in gospodarstva
Pri izvedbi dogodka gre za zmago za lokalni turizem in gospodarstvo, saj ladjar v celoti krije stroške projekta v višini več desettisoč evrov, k projektu pa pritegne različne domače pridelovalce. Na tokratnem dogodku v Kopru so svoje izdelke ponujali vinarji Santomas in Rodica iz vinorodnega okoliša Slovenska Istra, Penine Sanabor iz vinorodnega okoliša Kras, Moviaiz Vinorodnega okoliša Goriška Brda, Penine Istenič iz Bizeljskega vinorodnega okoliša ter Sanctum iz Štajerskega vinorodnega okoliša.
Zeleno dekoracijo dogodka je uredila Vrtnarija Marjetica Koper, storitve postrežbe so zagotovili pri Vivo cateringu, logistiko in organizacijo dogodka je prevzela skupina Koda Events, gostom pa je svoja vrata odprla tudi koprska kavarna Loggia.
“Za gostovanje dogodka Azamazing se je potegovalo kar nekaj mest v Mediteranu, med njimi Dubrovnik, Hvar in Split. Na koncu pa smo ladjarja najbolj prepričali mi in mislim, da smo glede na odziv njihovih predstavnikov, predvsem pa gostov, še kako upravičili pričakovanja,“ je po zaključku dogodka dejala Jana Tolja, svetovalka župana Mestne občine Koper.
Sodelovanje pri projektu Azamazing je nov mejnik pri razvoju ladijskega potniškega turizma v Kopru, ki ga je pred leti, kljub začetnim kritikam glede njegove uresničljivosti, z vztrajno ambicioznostjo realiziral koprski župan Boris Popovič. Dogodek na Titovem trgu je dokaz, da se projekt in vizija razvoja uspešno nadaljujeta še naprej.