Včeraj so se v Pretorski palači nadaljevala izobraževanja na temo digitalnega marketinga v turizmu.
Strokovnjak za marketing Martin Korošec iz Agencije Oranža je nastanitvenim ponudnikom, ponudnikom doživetij in drugim, ki se v destinaciji Koper ukvarjajo s turizmom, predstavil, kako urejati podatke v iskalnikih na spletu. Udeležencem predavanja je približal delovanje orodij, kot so Google AdWords, Google My Business in Google Analytics, s katerimi je možno upravljati številne lastne podatke na spletu in se tako prebiti na vrh Googlovega iskalnika.
Tudi včerajšnje predavanje sodi v sklop projekta sofinanciranja razvoja in promocije turistične ponudbe vodilnih turističnih destinacij v Sloveniji. Mestna občina Koper izvedbo izobraževanj na temo digitalnega marketinga namreč izvaja v sklopu projekta Digitalne promocije vodilne destinacije Koper, ki je sofinanciran s strani MGRT, Evropski sklad za regionalni razvoj.
Naslednji teden bo na vrsti še zadnje predavanje na temo vsebinskega marketinga, ki bo v torek, 4. junija, ob 17. uri v Pretorski palači. Tudi to bo za udeležence brezplačno. Za sodelovanje je potrebna le predhodna prijava, ki je možna na tej povezavi ali telefonski številki TIC Koper: 05 6646 403.