V poletnem delu nacionalne kampanje #ifeelsLOVEnia ali »Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo« se je destinacija Koper uvrstila v sam vrh.
Slovenska turistična organizacija (STO) je v zadnjih treh mesecih v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom in 19. mediji vzpodbudila blizu 220.000 objav na družbenih omrežjih. Prebivalci naše dežele in njeni obiskovalci so z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia o lepotah, predvsem pa skritih kotičkih naše dežele postali ambasadorji slovenskega turizma.
STO je k aktivnemu sodelovanju povabila tudi slovensko turistično gospodarstvo in destinacije. S svojo aktivnostjo na družbenih omrežjih v podporo akciji so izstopale predvsem štiri destinacije: Laško, Dolenjska, Kranjska Gora in destinacija Koper.
V Mestni občini Koper oz. Turistični organizaciji Koper, ki upravlja s Facebook stranmi Visit Koper, Sladka Istra, Active Koper in Istrski karneval ter Instagram profilom Visit Koper so se uspeha razveselili. »Veseli nas, da je STO opazila našo aktivnost pri promociji destinacije Koper na družbenih omrežjih, kjer redno uporabljamo #ifeelsLOVEnia in nas bo na ta račun dodatno podprla v svojih kampanjah, kar bo prispevalo k še večji promociji Kopra«, je povedala vodja Turistične organizacije Koper mag. Tamara Kozlovič, ob tem pa ni skrila zadovoljstva, da predvsem Facebook profila Visit Koper in Sladka Istra vsak dan prejemata čedalje več všečkov.
Sicer je bila v sklopu nacionalne kampanje tedensko predstavljena ena od slovenskih destinacij v rubriki »Skriti kotički Slovenije« kot namig za doživetja v manj znanih slovenskih destinacijah. Tako je bilo objavljenih 13 slovenskih destinacij oz. skritih kotičkov naše dežele, med njimi tudi Koper.
Predstavitev je dostopna TUKAJ.
Poletna kampanja je potekala v prvi vrsti na družbenih omrežjih Instagram, Facebook in Twitter in je generirala odlične rezultate, in sicer 219.471 novih objav z uporabljeno ključno besedo #ifeelsLOVEnia, kar pomeni kar 140% povečanje uporabe ključne besede #ifeelsLOVEnia v primerjavi s prejšnjimi obdobji. V času kampanje je bilo v povprečju dnevno zabeleženih 2360 objav, največ v mesecu avgustu.
Objave na družbenih omrežjih z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia so od junija do začetka septembra dosegle več kot 60 milijonov uporabnikov. Objavljene fotografije so skupno prejele 5 milijonov všečkov.
Odlične rezultate poletne kampanje je direktorica STO mag. Maja Pak pospremila z naslednjimi besedami: »Na Slovenski turistični organizaciji smo iskreno veseli, da so tako prebivalci Slovenije kot njeni obiskovalci v tako velikem številu sledili našemu pozivu k sodelovanju in tako z uporabo ključne besede #ifeelsLOVEnia postali ambasadorji slovenskega turizma. Blizu 220.000 novih objav s ključno besedo, ki so dosegle kar 60 milijonov uporabnikov, je odličen rezultat poletne kampanje in vzpodbuda za nadaljevanje tudi v prihodnje«. Tako STO s kampanjo nadaljuje tudi v prihodnje. Prebivalci in obiskovalci Slovenije so vabljeni, da svoje posnetke Slovenije na družbenih omrežjih tudi v prihodnje opremijo s ključno besedo #ifeelsLOVEnia in tako prispevajo k doseganju skupnega cilja: dveh milijonov objav s #ifeelsLOVEnia.
Vse objave z vključenim hashtagom #ifeelsLOVEnia so prikazane na posebni podstrani “Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo”, na katero je vključen števec, ki šteje objave. Ogledate si jih lahko TUKAJ.
Pri promociji destinacije Koper in Slovenije lahko pomagajo vsi tako, da ob objavah na družbenih omrežjih dodajo #VisitKoper in #ifeelsLOVEnia.
Sicer pa smo si v Mestni občini Koper zamislili prav poseben izris slogana I feel Slovenia. Za ogled si poglejte spodnji video.