Včeraj je Mestna občina Koper v sodelovanju s strokovnjakinji s področja storytellinga oziroma po slovensko »zgodbarjenja« Mišo Novak in Ines Drame izvedla prvo delavnico na temo zgodb kot trženjskega orodja v turizmu.
Delavnice v Pretorski palači se je udeležilo približno 30 predstavnikov turističnih agencij, nastanitvenih ponudnikov, trgovcev, oljkarjev in drugih predstavnikov turističnega gospodarstva občine, ki so z zanimanjem spremljali teoretični del srečanja, z vprašanji, pripombami in opombami pa aktivno sodelovali v razpravi ter se strinjali, da je pravi čas, da se tudi Koper začne aktivneje prodajati prek zgodb.
Miša Novak, sicer vodja projekta Zgodbe v slovenskem turizmu, ki so ga pripravili za Slovensko turistično organizacijo in soavtorica v omenjenem projektu Ines Drame, sta jim predstavili, kako lahko vključimo zgodbe v trženje turističnih destinacij in turističnih produktov, kaj sploh zgodbe so, na čem lahko temeljijo in kako jih komuniciramo.
Ker je temelj za učinkovito izkoriščanje tega trženjskega orodja jasno opredeljena piramida zgodb na ravni destinacije, pa je zdaj naloga vseh vpletenih, da se vključijo v soustvarjanje piramide zgodb za Mestno občino Koper.
Tako bodo že prihodnji teden predstavnikom turističnega gospodarstva v občini poslali on-line vprašalnik, na naslednji delavnici, ki jo bodo izvedli predvidoma sredi junija, pa bodo na podlagi pridobljenih pogledov in analize stanja evidentirali zgodbe Kopra in jih kasneje oblikovali v piramido zgodb. Ta pa bo osnova za prenovljeno identiteto znamke Kopra kot turistične destinacije.