Mestna občina Koper je objavila javni razpis za oddajo prodajnih mest na potniškem terminalu v Kopru za leto 2024. Pet prodajnih hišk bo občina oddala v uporabo za obdobje od 1. februarja do 31. decembra 2024 z možnostjo podaljšanja za obdobje do dveh let. Rok za prijave se izteče 30. novembra.
Prodajna mesta bo občina oddala v uporabo za prodajo znamk in razglednic, turističnih knjig, zgoščenk z istrsko in slovensko tradicionalno glasbo, slovenskih oziroma istrskih tipičnih spominkov in izdelkov domače obrti, okrasnega nakita domače obrti, keramičnih, glinenih in steklenih izdelkov in prodajo umetnin. Prav tako je predvidena prodaja majic, kap, torbic, obeskov za ključe in drugih izdelkov z oznako Kopra oziroma Slovenije, prodaja vina, olja, medu, tartufov, suhega sadja in drugih tipičnih istrskih in slovenskih izdelkov ter prodaja že pripravljenih pekovskih izdelkov in drugih izdelkov, ki ne potrebujejo predhodne priprave.
Poleg tega bo na prodajnih mestih mogoče ponujati storitve turističnih agencij in drugih sorodnih storitev, ki se razlikujejo od ponudbe, ki jo za svoje goste izvajajo oziroma pripravljajo ladjarji oz. potniške ladje, ki za svoj postanek izberejo Koper, ter drugo dodatno ponudbo.
Merila za ocenjevanje prijav zajemajo zanimivost in kakovost ponudbe prodajnega mesta ter višino ponujene uporabnine. Za uporabo prodajnih mest je treba plačati letno uporabnino in varščino v višini 500 evrov. Izklicna višina letne uporabnine za prodajne hiške znaša najmanj 1.200 evrov brez DDV. Pri tem MOK izbranemu prijavitelju zagotavlja tudi vtičnico, priklop na elektriko in tokovino.
Prijavitelji morajo prijave oddati najkasneje do vključno 30. 11. 2023 po pošti, kot priporočeno pošiljko, na naslov Mestna občina Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper, ali jo do tega dne oddati v glavni pisarni Mestne občine Koper, Verdijeva ulica 10, 6000 Koper v času uradnih ur.
Več informacij o samem razpisu in razpisnih pogojih je dosegljivih na povezavi.
Foto: MOK