Danes je v jutranjih urah, ko mestno kopališče v Kopru uradno še ne obratuje, prišlo do neljubega dogodka, ko je ena od kopalk zaradi slabosti potrebovala pomoč – na družbenem omrežju Facebook se je nemalo zatem pojavil zapis občana, ki krivdo za to pripisuje upravljavcu kopališča Marjetici Koper, češ, da v tistem času na plaži niso bili prisotni reševalci iz vode. Zadevo smo preverili tudi pri koprskem komunalnem podjetju, kjer so s tehtnimi argumenti in pojasnili očitke v celoti zavrnili.
Kot izhaja iz zapisa na Facebooku, bi moral biti v času dogodka na plaži prisoten tudi reševalec iz vode, saj je kopališče svoja vrata odprlo že ob 6. uri zjutraj – seveda, če gre verjeti iskalniku Google. A to ne drži.
Kot nam je pojasnil vodja kopališča Marko Štrkalj z Marjetice Koper, zapisano pa je tudi na vhodu na plažo in na uradni spletni strani Marjetice Koper, se obratovalni čas pričenja šele ob 9. uri. “Takrat izobesimo tudi belo zastavo, ki naznanja, da za varnost kopalcev skrbijo reševalci iz vode,” navaja Štrkalj. V času od 9. do 19. ure, ko je kopališče uradno odprto, za varnost skrbijo trije reševalci iz vode, je pa Marjetica Koper za varnost poskrbela tudi izven delovnega časa. Reševalec iz vode je tako na plaži prisoten že od 7.30 dalje, kot tudi po 19. uri.
Tako je bilo tudi danes, ko je reševalec iz vode na plažo prišel ob 7.30, a se je neljubi dogodek žal zgodil nekoliko pred tem. “Zadnje čase vse več kopalcev na plažo prihaja zelo zgodaj in tega jim ne moremo preprečiti. Se pa morajo zavedati, da se kopajo na lastno odgovornost. Da bi kljub temu bilo tovrstnih dogodkov čim manj, bo poslej reševalec iz vode na plaži prisoten že ob 6.30,” še navaja Štrkalj.
Stric Google pač ne more vsega vedeti!
Čeprav so informacije, ki se znajdejo na svetovnem spletu velikokrat zelo uporabne, se zna zgoditi tudi to, da so preprosto napačne. To se je zgodilo tudi v primeru obratovalnega časa kopališča v Kopru, ki naj bi bilo odprto že od 6. ure zjutraj. Tudi to informacijo smo preverili na Marjetici Koper, kjer so nam pojasnili, da so tudi sami opazili napako, a da gre za vsebino, ki so jo očitno vnesli neznani uporabniki. Njihove službe tako že odpravljajo napako in se trudijo, da bi bili pravilni podatki objavljeni v čim krajšem možnem času.