Na največjem poslovnem dogodku slovenskega turizma – 20. SIW-u, ki je v minulih dneh potekal v Ljubljani, se je med več kot 200 predstavniki slovenskega turizma predstavil tudi Koper.
SIW (Slovenian Incoming Workshop), ki ga vsako leto organizira Slovenska turistična organizacija, je največji poslovni dogodek slovenskega turizma. Na borzi se z vnaprej dogovorjenimi sestanki med slovenskimi turističnimi ponudniki in tujimi organizatorji potovanj krepijo uspešna partnerstva in spodbujajo nove povezave.
Na borzi se je predstavila tudi Mestna občina Koper (Turistična organizacija Koper) v sodelovanju s turistično agencijo Istranka, turistično agencijo Istraterra in Casino Hotelom Carnevale Wellness & Spa.
SIW predstavlja enkratno priložnost za predstavitev slovenske turistične ponudbe tujim organizatorjem potovanj, turističnim in specializiranim agencijam ter interesnim združenjem. Vodilni predstavniki slovenskih turističnih podjetij in organizacij, hotelov, turističnih agencij, zdravilišč, javnega sektorja v turizmu, kongresnih centrov in ostalih ponudnikov v turizmu se predstavljajo na vnaprej dogovorjenih 20-minutnih poslovnih sestankih.
Sestavni del turistične borze so tudi študijska potovanja, na katerih tuji udeleženci spoznavajo različne destinacije in turistične produkte Slovenije. Tokrat jih je velika tura pred uradnim pričetkom SIW vodila po največjih znamenitostih Slovenije, tuji udeleženci pa so lahko našo deželo spoznavali tudi po zaključku borze na štirih različnih tematskih potovanjih. Izbirali so lahko med programom po naravnih posebnostih Slovenije, dobrem počutju in rekreaciji ali se odločili za potep po Plečnikovi Ljubljani in odkrivanju lokalne kulinarike.
Letošnji že 20. SIW je potekal v Ljubljani. Udeležilo pa se ga je 220 predstavnikov slovenskega turizma iz 130 podjetij in 188 tujih predstavnikov iz 146 podjetij. 67 odstotkov tujih podjetij se je SIW udeležilo prvič. Prišli pa so iz 42 držav, največ iz Češke, Italije, Avstrije, Nemčije, Velike Britanije, Poljske, prvič iz Libanona. Borze so se je udeležila tudi podjetja iz bolj oddaljenih trgov, in sicer z Japonske, iz Indonezije, Malezije, Avstralije, ZDA, Združenih arabskih emiratov, Ruske federacije in od drugod.
Slovenija postaja globalno prepoznavna turistična destinacija in za našo turistično ponudbo je vse več zanimanja. Sodelujoči na borzi so enotnega mnenja, da bodo številni poslovni dogovori in srečanja obrodili sadove in da se bodo spletle tudi nove poslovne vezi.