Istrske destinacije, ki se promovirajo pod blagovno znamko Love Istria, so danes javnosti predstavile novo celostno grafično podobo.
Po tem, ko so konec lanskega leta destinacije Koper, Izola, Ankaran in Portorož-Piran, ki se promovirajo pod skupno blagovno znamko Love Istria, objavile javni natečaj za oblikovanje predloga grafičnega znaka destinacije, so danes izbrani predlog tudi javno predstavili.
Kot je na današnji predstavitvi pojasnila Nina Jurinčič iz Občine Ankaran, je strokovna ocenjevalna komisija med 33 različnimi predlogi izbrala predlog, ki so ga zasnovali v grafičnem studiu Logologa iz Ljubljane.
Po mnenju komisije, ki so jo sestavljali predstavniki vseh štirih destinacij in predstavniki turističnega gospodarstva, se je izbrani predlog najbolj približal značaju destinacije, ki izraža raznovrstnost, butičnost, avtentičnost in višjo kakovost, oblikovno pa združuje poglavitne simbole slovenske Istre – sonce, morje, beneško arhitekturo in zeleno podeželje.
Da bo nov logotip pripomogel k učinkovitejšemu trženju turističnih produktov in storitev, povezovanju deležnikov in spodbujanju kakovostne ponudbe, je poudarila zunanja strokovna sodelavka Turističnega združenja Izola Luca Stančič Kodarin, direktorica Zavoda za mladino, kulturo in turizem Koper Mojca Vojska pa je napovedala, da bodo z novim logotipom postopoma nadgradili skupne promocijske materiale, nov logotip pa bo obenem izhodišče za grafično oblikovanje znaka kakovosti Odlično Istra, ki ga bodo za različne proizvode in storitve vpeljali v sklopu skupnega projekta LAS Istra – Gastronomski zakladi Istre in morja – Maristra.
Direktor Turističnega združenja Portorož mag. Igor Novel je izpostavil, da je sodelovanje istrskih turističnih destinacij že zdaj zelo dobro. S skupnim sodelovanjem in nastopom smo zagotovo močnejši in učinkovitejši, kar tudi omogoča boljšo prepoznavnost destinacije.
Blagovna znamka Love Istria obstaja že od leta 2017, štiri istrske destinacije pa so se pričele povezovati že pred tem. Danes pod blagovno znamko Love Istria pripravljajo skupne promocijske vsebine, skrbijo za skupne nastope zlasti na tujih trgih, upravljajo s kanali družbenih omrežij in sodelujejo pri drugih oblikah promocijskih aktivnosti turistične destinacije slovenska Istra.
Foto: Jaka Ivančič