Z gradnjo podzemne parkirne hiše pod Muzejskim trgom v Kopru Mestna občina Koper uresničuje tisto, kar si je kot poglavitni cilj zadala v Celostni prometni strategiji, in sicer postopen umik avtomobilov s površin v starem mestnem jedru. Te bi lahko ponovno namenili ljudem ter jim vdahnili nove vsebine.
O tem je bilo govora tudi v torkovi oddaji Primorska kronika na TV Koper; prispevek si lahko ogledate spodaj:
Parkirna in prometna problematika sta področji, ki jima v Mestni občini Koper namenjajo posebno pozornost. Zadnja leta vse bolj tudi v luči ukrepov trajnostne mobilnosti, ki predvideva zmanjševanje števila avtomobilov na račun uporabe drugih, okolju in zdravju bolj prijaznih oblik prevoza.
Prvi korak k temu je občina storila že z gradnjo novih parkirišč po sistemu P+R, in sicer na Kolodvorski, ob glavni avtobusni in železniški postaji, ter v Semedeli, praktično streljaj od mestnega jedra. Na njih je mogoče celodnevno parkirati za zgolj en evro, v ceno parkiranja sta všteti tudi dve vozovnici za javni avtobus. Občina je poleg tega v letu 2015 v okviru nove koncesije avtobusne linije in vozne rede prilagodila potrebam ter željam prebivalcev, s tem pa dosegla, da se danes več ljudi vozi z avtobusi.
Občina bo v prihodnjih letih spodbujala tudi rabo koles kot primarnega in okolju prijaznega prevoznega sredstva, še posebej na relacijah med primestjem in mestom. Te prioritete je zastavila tudi v Celostni prometni strategiji, kjer je predvidena širitev in dopolnitev mreže kolesarskih stez, kot tudi ponovna vzpostavitev sistema izposoje koles.
Rešitev je občina našla tudi v povezavi z vidika dostopa najbolj problematičnega dela mesta – Markovca z obalnim delom in mestnim središčem, ki ga trenutno ločuje višinska razlika. Občina bi le-to premostila z vertikalno povezavo, ki bo bistveno olajšala mobilnost oseb, zlasti starejših, gibalno oviranih, staršev z vozički, kot tudi kolesarjev.