V Društvu Vodna agencija iz Rogaške Slatine so pred dnevi izpeljali prvi spletni festival WEP EFFECT na temo Ozaveščanja o vodi in trajnostnem komuniciranju z javnostjo. V tekmovalnem delu so se pomerila številna slovenska podjetja za oskrbo z vodo, kanalizacijo in čiščenje odpadnih voda, med njimi tudi Rižanski vodovod Koper, ki je slavil kar dvakrat – z brošuro podjetja in krajšim predstavitvenim videom Kapko nakupuje v času pandemije.
Žirija je v razlagi odločitve o dodelitvi festivalske nagrade Rižanskemu vodovodu Koper zapisala, da je brošura enako uporabna za informiranje prebivalstva kot za izobraževanje otrok v šolah. Ne glede na dejstvo, da so bili ključna ciljna populacija uporabniki storitev, so vsebine, predstavljene v brošuri, ocenjene kot široko uporabne in uspešna oblika komuniciranja. Film Kapko nakupuje v času pandemije je priznanje prejel kot korporativni film, ki je v razmerah pandemije COVID 19 ponudil ustrezen odgovor o primernem in odgovornem vedenju, ki ga v filmu na zanimiv in zabaven način demonstrira maskota koprskega podjetja z imenom Kapko.
Poleg tiskanih materialov in videoposnetkov je komisija, sestavljena iz šestih članov, podjetja ocenjevala še v kategoriji izobraževalna aplikacija oziroma spletna stran in scenski prikaz ali predmet. Več o festivalu in nagradah si lahko preberete na povezavi.