Pretekli teden se je v Riminiju zaključila največja turistična borza v Italiji, TTG Travel Experience, na katerem se je predstavila tudi slovenska Istra.
Slovenija se je na italijanski borzi TTG Travel Experience Rimini predstavlja kot destinacija doživetij. Med 29 ponudniki slovenskega turizma se je predstavila tudi destinacija slovenska Istra z blagovno znamko Love Istria. Predstavitev Istre so poleg informatorja popestrili tudi Šavrinka, beneški in solinarski lik, gostinski in sprostitveni kotiček ter kolo sreče, prek katerega so obiskovalci po bliže spoznali naše kraje in si priigrali zabavne nagrade.
Vodja predstavništva Slovenske turistične organizacije (STO) v Italiji Aljoša Ota, je ob tem povedal, da pozitivni podatki tudi v letu 2019 pričajo o velikem zanimanju italijanskih gostov za Slovenijo kot turistično destinacijo. Italijanski potniki namreč radi izbirajo slovenske destinacije zaradi neokrnjene narave, inovativnih produktov in kakovosti storitev ter zaradi odlične gastronomske ponudbe.
Sicer je v letu 2018 Italija za Slovenijo predstavljala največji emitivni trg po številu turističnih prihodov in drugi največji trg po številu prenočitev. Italijani Slovenijo zaznavajo kot destinacijo, z bogato wellness in zdraviliško ponudbo, drugačno od množičnega turizma.