Koprsko občinsko redarstvo je v aprilu izvedlo prav posebno akcijo, ki so jo poimenovali »počistimo občino zapuščenih vozil«, v okviru katere so lastnikom starih in odsluženih motornih vozil omogočili povsem brezplačen odvoz in uničenje le-teh. S tem so želeli občane spodbuditi, da neuporabno in nepotrebno pločevino počistijo tudi z zasebnih zemljišč, na katerih občinsko redarstvo ne more in ne sme ukrepati brez predhodnega soglasja lastnikov.
Kot nam je pojasnil operativni vodja redarstva v Mestni občini Koper Valter Andrejašič, je bil odziv s strani občanov izredno velik, občinskemu redarstvu je namreč v okviru »čistilne akcije« uspelo odpeljati kar 64 zapuščenih vozil. V začetku predvideli, da bodo v okviru te akcije odpeljali približno 40 do največ 50 vozil, a številka je bila na koncu bistveno višja. »Izkazalo se je, da je bilo teh vozil bistveno več. V sklopu akcije smo v mesecu aprilu odpeljali kar 64 zapuščenih vozil. Bila je uspešna, zadovoljni so bili predvsem naši občani,« je na kratko povzel Andrejašič, ob tem pa spomnil, da so akcijo izvedli povsem brezplačno. Za odvoz in uničenje motornih vozil bi bilo po ceniku namreč treba odšteti 101,66 evrov, vendar so bili v času akcije koristniki te storitve plačila opravičeni.
Redarji so poleg tega v okviru akcije prečesali tudi vsa javna parkirišča kot tudi javne površine, na katerih bi se lahko nahajala zapuščena vozila. »Nadzor nad vsemi javnimi površinami izvajamo dnevno, čez vse leto. Postopek poteka tako, da občinski redar najprej izda odredbo, s katero omogoči lastnikom vozil, da v treh dnevih sami odmaknejo zapuščeno oz. odsluženo vozilo, v nasprotnem primeru sledi odvoz. Za lastnike, ki vozil ne umaknejo, je predpisana tudi sankcija, in sicer 120 evrov,« je še pojasnil Andrejašič.