DomovNaši krajiVeč kot dva milijona razlogov, zakaj čutimo Koper

Več kot dva milijona razlogov, zakaj čutimo Koper

Naši krajiProsti čas Preglej vse novice
Deli vsebino

Slovenska turistična organizacija spletno kampanjo Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo nadaljuje v slovenski Istri. Prihodnji teden bo v ospredju destinacija Koper.

Slovenska turistična organizacija se je po lanski odmevni poletni kampanji Dva milijona razlogov, zakaj čutimo Slovenijo in njenem jesenskem nadaljevanju v Termalni Panonski Sloveniji odločila, da akcijo nadaljuje tudi letos.

Kampanja se je v Mediteranski & Kraški Sloveniji začela 1. aprila in bo trajala do 19. maja. Naslednji teden oziroma med 13. in 19. majem bo posebna pozornost namenjena prav destinaciji Koper. STO bo v tem času skrite kotičke in lepote naših krajev še posebej izpostavljala, k sodelovanju pa so vabljeni tudi naši prebivalci, obiskovalci, turistični ponudniki in vsi, ki bi radi prispevali k promociji naših krajev. Sodelovanje v kampanji na spletu je zelo preprosto. Fotografijo ali video Kopra in njegove okolice je ob objavah na družabnih omrežjih, kot so Facebook, Instagram in Twitter, treba opremiti z značkama #ifeelsLOVEnia in #visitkoper.

Poiščimo torej najlepše kotičke in utrinke, ujemimo jih v fotografije ali video posnetke in jih objavimo na družbenih omrežjih z oznakama #ifeelsLOVEnija in #visitkoper. V naslednjem tednu bodimo vsi ambasadorji svojih krajev in sporočimo svetu, kako lepa in edinstvena je destinacija Koper.