Z razglasitvijo najinovativnejših podjetniških zamisli se je v dvorani sv. Frančiška v Kopru sinoči sklenila prva edicija projekta Social Impact Award (SIA) Slovenija. Nagrado skupnosti si je s spletnim glasovanjem prislužil projekt Psybit Eve Esih in Urha Kovačiča, nagrado komisije pa Jaz Intimi – program, namenjen ozaveščenju mladih o temah odraščanja, odnosov in spolnosti, ki so ga zasnovale Tjaša Kos, Katja Brečko in Julija Hlede.
»Ko sem bil pred dobrim desetletjem tudi sam vpet v podporno okolje podjetništvu, sem imel priložnost srečati ogromno dobrih podjetniških zamisli, kar je tudi razlog, da smo kot občina brez razmišljanja in zadržkov pristopili k projektu Social Impact Awards in ga finančno podprli. Verjamem namreč, da mladi potrebujejo le pravo priložnost, da udejanjijo svoje zamisli, poleg tega pa se mi zdi prav, da kot skupnost podpremo družbeno angažirano podjetništvo,« je na sinočnji zaključni slovesnosti prve izdaje Social Impact Award Slovenija svoje misli strnil koprski župan Aleš Bržan.
»Z današnjo zaključno slovesnostjo smo dobili prvo generacijo ustvarjalcev sprememb in tako uradno zaključili prvo izvedbo slovenskega Social Impact Awarda, ker pa je v Sloveniji več kot 300 tisoč mladih, v katerih vidimo ogromen potencial za spremembe, sem prepričana, da se bomo na slovenskih Award Ceremony-ih srečevali še dolgo,« je nadaljevanje projekta Social Impact Award napovedala njegova vodja Nika Stegovec. Ob tem je dodala, da verjame v potencial mladih in v podjetniški proces kot idealno sredstvo za mlade, da razvijejo svoj potencial. »Predvsem pa verjamemo v svet, kjer mladi predstavljamo in udejanjamo rešitve in s tem delamo trajne spremembe.«
V prvem letu izvedbe je program dosegel 4.523 mladih po Sloveniji, 6 tednov inkubacije socialno-podjetniških idej, več kot 20.000 ogledov posnetkov finalistov in 1.000 oddanih glasovnic v glasovanju skupnosti (ang. Community Voting). Od skupno 15 projektov se je v fazo inkubacije uvrstilo 7 najboljših, ki so jih tekmovalci v juliju, avgustu in septembru intenzivno razvijali pod mentorstvom priznanih strokovnjakov na področju socialnega podjetništva.
Za nagrade se je potegovalo pet finalistov, med katerimi sta slavili dve. Nagrado skupnosti je prejela podjetniška ideja Psybit Eve Esih in Urha Kovačiča, ki je dobila največ glasov v okviru vseslovenskega odprtega glasovanja. Psybit je spletno programsko orodje, ki z avtomatiziranimi komponentami psihološkega testiranja podjetjem pomaga izbrati optimalnega kandidata, kasneje pa spremlja ter opozarja na njegovo stanje motivacije, zadovoljstva in predanosti podjetju. Nagrado je mladi ekipi podelila častna gostja Janja Štular, vodja marketinga pri podjetju Spar Slovenija.
Drugega zmagovalca je izbrala devetčlanska strokovna žirija, ki so jo sestavljali David Kovačič, Mojca Kleva Kekuš, Tadej Slapnik, Jan Peloza, Mojca Randl, Žiga Vavpotič, Aleš Muhič, Nika Stegovec in David Razboršek. Na podlagi glasovanja si je laskavi naziv prislužila ekipa Jaz Intimi, ki jo sestavljajo Julia Hlede, Tjaša Kos in Katja Brečko. Jaz Intimi je preventiven, celosten in inkluziven program spolne vzgoje za osnovnošolce, s katerim želijo doseči, da mlada oseba razume spremembe svojega telesa, da zna poiskati primerno zaščito in se počuti samozavestno v svojem telesu.
Mestna občina Koper je skupaj z Univerzo na Primorskem, družbo Spar Slovenija, Luko Koper in banko Sparkasse pri projektu sodelovala kot glavna partnerica, podprli pa so ga še številne druge slovenske občine, institucije in podjetja. Projekt v Sloveniji vodi Slovenska agencija za mlade (SLOAM). Dogodek je bil tudi del programa Evropskega tedna socialne ekonomije (ActSE 2021), v okviru slovenskega predsedovanja Svetu Evropske unije.