Makrodestinacija Mediteranska in Kraška Slovenija se bo na EXPO v Dubaju predstavila s petjem, plesom in igro. Poglavitno sporočilo predstavitve, ki so jo na generalki danes predstavili medijem, bo: »Let your senses be blown away*«.
Med 9. in 16. februarjem se bo v sklopu slovenskega paviljona na svetovni razstavi EXPO v Dubaju predstavila tudi makrodestinacija Mediteranska in Kraška Slovenija, ki povezuje destinacije: Vipavsko dolino in Novo Gorico, Brda, Zeleni kras, Kras in Brkine, Ankaran, Koper, Izolo, Portorož ter Piran.
Slovenija se na EXPO v Dubaju predstavlja s sloganom Slovenia. Green and Smart Experience (Slovenija. Zelena in pametna izkušnja), Mediteranska in Kraška Slovenija pa bo obiskovalce med drugim skušala navdušiti tudi z video predstavitvijo, glasbo, petjem in plesom v sodelovanju s Kobal production in prvo Slovenko, ki se je šolala na Kraljevi akademiji za glasbo v Londonu, sicer Vipavko Tjašo Fajdiga. »Mediteranska in Kraška Slovenija je očarljiva. Vse njene lepote lahko raziskujemo s kolesom, zato v pripovedi o regiji kolo predstavlja svojevrstno rdečo nit. Prvoosebna pripoved sledi čutom, pristnim vtisom in nas popelje od morja čez istrske griče vse do kraške planote, pa vse do Vipavske doline in briških gričev, preko znamenitih naselij, edinstvenih okusov in štirih vinorodnih okolišev. Nastopu daje čar tudi prostorski zvok, ki nas spremlja na kolesarskem popotovanju po čarobni mediteranski in kraški Sloveniji. Ob privlačnih gibljivih slikah, petju in plesu v živo ter vonjavah vzbudi vse naše čute, zato je krovno sporočilo predstavitve »Let your senses be blown away*«, pojasnjuje Lenart Kobal iz Kobal production, kjer so zasnovali koncept predstavitve, ki so jo na generalki v Štanjelu danes premierno predstavili medijem.
»Koordiniranje osmih destinacij se nam je sprva zdel kar trd oreh, a se je nato izkazalo za izredno pozitivno izkušnjo. Delovali smo zelo usklajeno, enakovredno prispevali predloge ter se hitro zedinili pri izboru kreativne in inovativne predstavitve, ki te s svojo dinamičnostjo takoj ponese v mediteransko-kraški svet. Uspešna realizacija skupnega nastopa nas navdihuje, da bomo taka sodelovanja v prihodnje le še okrepili in svoje moči združili še pri drugih projektih«, je povedal Aleksander Valentin, direktor Turističnega združenja Portorož, ki koordinira predstavitev Mediteranske in Kraške Slovenije na EXPO.
Sicer bo na slovenski kulturni praznik, 8. februarja, v slovenskem paviljonu Slovenski nacionalni dan, 9. februarja pa turistična delavnica oz. workshop, ki bo namenjen promociji slovenskega turističnega gospodarstva.
Foto: ZMKT, Aleš Petrič, Alen Milavec, Jaka Ivančič