DomovNoviceMestno jedro bogatejše za unikatno butično trgovino

Mestno jedro bogatejše za unikatno butično trgovino

Naši krajiNovicePogovoriProsti časTurizem Preglej vse novice
Deli vsebino

Koprčani ste verjetno opazili novo trgovinico na Prešernovem trgu oz. kot mu pravimo domačini – »na Mudi«. Lično urejen prostor, cvetlično obarvana zunanjost, pa mizica in dva stolčka, od koder lahko opazujete De Pontejev vodnjak. Tu domuje HUDAMUDA, nova butična trgovina, ki je v resnici počasi nastajala celo desetletje. Njena lastnica namreč že dlje časa skrbi, da imamo Ištrijani kje kupiti unikatne izdelke izbranih slovenskih oblikovalcev. Rebeca Redek se je iz Župančičeve ulice pred poletjem preselila na novo lokacijo, čemur pa je sledilo še veliko novosti. 

Ljubezen do umetnosti in lepega

Rebeca ljubezen do umetnosti in lepega goji že od mladih nog. Približno deset let nazaj je v Kopru odprla svojo galerijo re:gallery. Takrat je kot diplomirana umetnica iskala svoj delovni prostor – atelje. Njena prvotna želje je bila prodajati svoje slike, a ker je bil prostor na Župančičevi ulici, kjer se je galerija nahajala, dovolj velik, se je odločila, da bo k svojim delom vključila še dela drugih slovenskih umetnikov. “Re:gallery je bila v začetku galerija, kjer so se prodaja umetniška dela. S časom sem začela dodajati še druge produkte, ki niso bili nujno slike ali grafike, torej produkte kot so nakit, keramični izdelki ipd. Pri tem pa sem vedno pazila, da gre za dela slovenskih ustvarjalcev. Tako je galerija skozi leta počasi postajala butična trgovinica,” pove nasmejano.

V iskanju novih izzivov: čas je za spremembo

V času korona krize je začutila, da je čas za spremembo. Imela je namreč več časa za razmislek o tem, kakšna si želi, da bo prihodnost re:gallery. Začutila je, da je po desetih letih nastopil čas za nekaj novega, za osvežitev. Tako je v iskanju novih izzivov našla novo lokacijo njenega drugega doma, saj Rebeco v njeni trgovinici najdete prav vsak dan. Re:gallery se je tako preselila nekaj metrov nižje, na romantičen Prešernov trg, ki ga domačini bolje poznamo kot »trg na Mudi«. A samo selitev ni bila dovolj: spremenil se je tudi koncept Rebecinega ljubega prostora. Galerija je tako postala čisto prava butična trgovinica, ki pa svoje bistvo še vedno črpa prav pri izbranih slovenskih ustvarjalcih in obrtnikih. »Sam koncept ponudbe je trenutno širše zastavljen kot je bil prej. Na naših poličkah danes najdete še naravno kozmetiko, mila, dišeče sveče, kavo, čaje, kakovostne slovenske gine, dnevnike, planerje, voščilnice itd.,« pojasni lastnica. Še vedno pa v prostoru seveda ohranja tudi več kotičkov za ljubitelje umetnosti.

 Iz re:gallery v HUDAMUDA

Ker se je sam koncept prostora dodobra spremenil, je Rebeca ugotovila, da je čas še za spremembo imena in celostne grafične podobe. In tako je nastala – najbolj huda trgovina v mestu – HUDAMUDA. Od kod ime? »Izhajala sem iz same lokacije in ugotovila, da je Prešernov trg domačinom bolj poznan kot »trg na Mudi«. Vrata Muda so ena najpomembnejših koprskih znamenitosti, muda naj bi bil prav tako izraz za dajatev na blago, ki se je v času Beneške republike plačevala ob vstopu v mesto. Danes pa imamo prav na tem trgu trgovinico s samimi hudimi slovenskimi izdelki. Pa še rima se,« se nasmeje Rebeca. Želi si, da bi se trg v prihodnje še bolj razvijal, saj ga vidi kot enega lepših koprskih kotičkov, ki v sebi skriva še velik potencial.

Osredotočena na domačine

Rebecina želja je bila, da je HUDAMUDA prostor, kjer lahko domačini kupijo prikupna darila zase ali za svoje najbližje. Prav zato se že od zmeraj trudi, da je njena ponudba raznolika. Tudi v prihodnje ne bo nič drugače. »Ves čas se bodo dodajali novi produkti, kakšnega mogoče kdaj ne bo več, a vse to s ciljem, da stalnim strankam – te so mi najbolj pomembne – vedno ponudim nekaj novega,« pojasni lastnica trgovinice in poudari, da je ponudbe kvalitetnih produktov slovenskih ustvarjalcev res veliko. Ponosna je, da med njenimi kupci prevladujejo prav domačini. Z njimi vsakodnevno komunicira tudi prek družbenih omrežij – predvsem Instagrama in Facebooka. V kratkem pa bo na voljo tudi prenovljena spletna stran in spletna trgovina, s čimer se bo lahko približala še širši (digitalni) publiki.

Foto: arhiv butične trgovine HUDAMUDA